Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi muistaa, mitä hänen lapsensa on oppinut missäkin iässä?

Vierailija
01.02.2022 |

Jotkut luettelevat jopa vauvaiästä, että milloin on oppinut kääntymään jne.

En voi tajuta, miten voi muistaa tuollaiset asiat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää esim vauvakirjaa johon kirjoitetaan tuommoisia juttuja. Ja kyllä minä muistan ihan muutenkin aika monta juttua lasteni vauvaiästä, ennemmin olisin huolissani jos en muistaisi. Lapset on tosin vielä alle kouluikäisiä että aikaa ei niin hirveästi ole kulunut, 10v päästä voi olla eri tilanne.

Vierailija
2/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää esim vauvakirjaa johon kirjoitetaan tuommoisia juttuja. Ja kyllä minä muistan ihan muutenkin aika monta juttua lasteni vauvaiästä, ennemmin olisin huolissani jos en muistaisi. Lapset on tosin vielä alle kouluikäisiä että aikaa ei niin hirveästi ole kulunut, 10v päästä voi olla eri tilanne.

Minusta esim. vauvavuosi oli niin täysi ja stressaava, että ei ollut mitään mahdollisuuksia painaa tuollaista mieleen.  Sitä vain suoritti päivästä toiseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätemisen tarve. Kirjataan jonnekin aivolokeroon talteen nämä elämää suuremmat päivät, jotta voi kertoa (vaikkei kukaan edes kysy), että ’meidän neiti’ nousi seisomaan jo kuuden kuukauden iässä.

Vierailija
4/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne edes pitäisi muistaa? Mä muistan sen milloin oppivat kävelemään ja mikä oli eka sana, enpä juuri muuta.

Vierailija
5/5 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätemisen tarve. Kirjataan jonnekin aivolokeroon talteen nämä elämää suuremmat päivät, jotta voi kertoa (vaikkei kukaan edes kysy), että ’meidän neiti’ nousi seisomaan jo kuuden kuukauden iässä.

Tai huoli. Itse muistan esikoisen liikkeellelähdöt ja tukea vasten nousemisen, koska teki ne niin myöhään. Jos olisi tehnyt ne ihan keskimääräisessä ajassa, tuskin olisi jäänyt mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme