Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua miksi Suurimmassa Pudottajassa otetaan vaakapainot ilman paitaa?

Vierailija
01.02.2022 |

Se t- paita painaa ehkä 300g, mutta jos se olisi joka punnituksessa päällä, sillä ei olisi mitään merkitystä lopputuloksen kannalta. Lisäksi olisi kisaajilla mukavampi olo. Minulla on vain lievää ylipainoa, mutta en todellakaan menisi tuohon ohjelmaan esittelemään vatsaani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryyttämistä ja katsojille kauhistelun aihetta. 

Vierailija
2/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tv ohjelma.    Ei tosi elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyryyttämistä ja katsojille kauhistelun aihetta. 

Se just. Kisaajien nöyryyttämistä. Lopputulos näkyy kyllä ilman sitä paljaan vatsan esittelyä. 

ap

Vierailija
4/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oteta enää loppupuolella. On paidat tai topit päällä. Ilmeisesti venyvää ihoa jne. ei haluta näyttää.

Vierailija
5/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita painaa joten ei saada kehon todellista painoa. Paidassa voi lisäksi olla vaihtelua esim siihen imeytyneen hien määrän mukaan.

Vierailija
6/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oteta enää loppupuolella. On paidat tai topit päällä. Ilmeisesti venyvää ihoa jne. ei haluta näyttää.

LIV:llä just nyt tulee jonkun kauden SP ja tämä oli finaalia edeltävä punnitus. Naisilla oli jotkut sporttirintsikat shortsien kera ja miehillä pelkät shortsit. 

Ei mua se vatsa haittaa, mutta mietin itseäni kisaajien paikalle ja kyllä tuo paljastelu koko Suomen edessä vaivaisi. Nimenomaan nöyryyttäisi. 

ap

Vierailija
7/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska katsojat haluavat nähdä ne läskit. Se on "viihdettä".

Vierailija
8/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita painaa joten ei saada kehon todellista painoa. Paidassa voi lisäksi olla vaihtelua esim siihen imeytyneen hien määrän mukaan.

Ei se todellakaan paina merkittävän paljon. Ja kun paita olisi jokaisessa punnituksessa alusta asti, se ei vaikuttaisi mitenkään lopputulokseen. 

ap

Vierailija
9/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se todellakaan paina merkittävän paljon. Ja kun paita olisi jokaisessa punnituksessa alusta asti, se ei vaikuttaisi mitenkään lopputulokseen. 

ap

Oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Paidan paino voidaan ihan hyvin vaikka poistaa lopputuloksesta. 

Vierailija
10/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ole tarkoitus nostaa kilpailijoiden itsetuntoa. Kun kaikki on paidattomia niin kehoaan ei tarvitse hävetä.

Vierailija
11/11 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIV:llä just nyt tulee jonkun kauden SP ja tämä oli finaalia edeltävä punnitus. Naisilla oli jotkut sporttirintsikat shortsien kera ja miehillä pelkät shortsit. 

Ei mua se vatsa haittaa, mutta mietin itseäni kisaajien paikalle ja kyllä tuo paljastelu koko Suomen edessä vaivaisi. Nimenomaan nöyryyttäisi. 

ap

ok. En ole vuosiin katsonut kyseistä sarjaa mutta aiemmin se oli vakio että tietyssä vaiheessa saivat paidan/topin päällensä.

Ehkä sitä läskin määrää haluttiin kauhistella mutta sitten ei toisaalta haluttu että kukaan katsojista jättää laihduttamatta kun selviää miten paljon sitä löysää ihoa jää. Muuta syytä en itse oikein keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi