toisten kummalliset tavat
Minulla oli kaveri joka nuoli sipsit ennen syöntiä.
Kommentit (21)
Äitini keräilee vanhoja naulakkoja. Varmaan turha sanoa ,että kämppä näyttää yhtä hirveältä kuin telkkarin hamstrausohjelmissa.
mä nuolen näkkäristä voit ennen syöntiä.
Jotkut kuorii kananmunan haarukalla. Vie vietävästi aikaa ja valkuainen tarttuu kuoriin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:44"]Jotkut kuorii kananmunan haarukalla. Vie vietävästi aikaa ja valkuainen tarttuu kuoriin.
[/quote]
Miten tämä onnistuu?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:15"]
Minulla oli kaveri joka nuoli sipsit ennen syöntiä.
[/quote]
Mä nuolen sourcream&onion sipsit. Olen kuullut muutamasta muustakin joka tekee niin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:44"]Jotkut kuorii kananmunan haarukalla. Vie vietävästi aikaa ja valkuainen tarttuu kuoriin. [/quote] Miten tämä onnistuu?
[/quote]
Ensin muna lyödään rikki haarukalla, sitten kuorta rikotaan haarukan reunapiikillä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:44"]Jotkut kuorii kananmunan haarukalla. Vie vietävästi aikaa ja valkuainen tarttuu kuoriin. [/quote] Miten tämä onnistuu?
[/quote]
Ensin muna lyödään rikki haarukalla, sitten kuorta rikotaan haarukan reunapiikillä.
[/quote]
Hankalaa. Sormin kätevämpää.
Tuttuni käy räkimässä mielestään ärsyttävän naapurin auton oven kahvoihin.
Minäkin nuolen sipsejä joskus, mutta en sentään muiden seurassa :D
Mieheni on hankala saada unta, jollei hänellä ole tyynyä tungettuna haarojen väliin. :D
Eräs opettaja heilutteli kulmakarvojaan aina kuunnellessaan muita. Vaan taisi olla jotain hermostuneisuutta, kun oli suht nuori...
Tää on varmaan aika monella, mutta pyrin esim suojatiellä kulkemaan niiden valkoisten viivojen päällä. Jos on neliö/ruutu laatoitusta maassa, niin pyrin astumaan ruutujen sisälle.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 19:08"]Mieheni on hankala saada unta, jollei hänellä ole tyynyä tungettuna haarojen väliin. :D
[/quote]
mun miehellä sama juttu! :D itse en nukahda jos en heiluta jalkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:05"]Eräs opettaja heilutteli kulmakarvojaan aina kuunnellessaan muita. Vaan taisi olla jotain hermostuneisuutta, kun oli suht nuori...
[/quote]
sori, piti yläpeukuttaa..!
Kuulin eräästä työntekijästä, joka söi aina samaa ruokaa töissä, tyyliin nakit ja muusi. Ja monta kymmentä vuotta jatkunut näin. Luulis jo kyllästyvän.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 20:05"]Eräs opettaja heilutteli kulmakarvojaan aina kuunnellessaan muita. Vaan taisi olla jotain hermostuneisuutta, kun oli suht nuori...
[/quote]
Mun esimies teki myös. Hassun näköistä, kai hermostunut tai jännittynyt.
Mun mies muikistelee huuliaan kun keskittyy johonkin..itse rupean ähisemään kun oikein keskityn..noloo..
Jotkut liikuttavat suutaan samaan tahtiin toisen puhetta mukaillen. Niin käy joillekin jos on todella keskittynyt.
Eräs nuoruudenystäväni teki tuota ja nyt kun jälkeenpäin muistelen se oli jotenkin todella sympaattista.
Sama ketju, eri otsikolla↩
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4433398/tapoja_jotka_on_teilla_normaaleja_mutta/sivu/1
Teen juuri noin. En ole kummallinen vaan nautin mausta.