Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miestä pitäisi palvoa ja miellyttää?

Vierailija
07.06.2015 |

Mua niin ärsyttää, kun kaikkialla toitotetaan, että ole ystävällinen miehelle, anna sille seksiä, juttele mukavia jne - siitä se parisuhde paranee. Ja ketut sanon minä! Samalla lailla se mies tuolla sohvalla makaa kaiket illat ja viikonloput kaljaa litkimässä kuin ennenkin.

Ei se parisuhde siitä miksikään parane, että nainen tekee kaikki kotityöt ja sen päälle vielä palvelee miestä - jos mies vaan makaa eikä laita rikkaa ristiin minkään asian eteen. Mies vaan aattelee, että on ihan hyväksyttävää olla tekemättä mitään ja saa siitä vielä palkkion päälle.

Jos parisuhteessa on ongelmia, ei ne sillä ratkea, että nainen alkaa passaamaan sitä miehen vätystä. Mies vaan jatkaa vätystelyään. Kyllä molempien pitää nähdä vaivaa parisuhteen eteen eikä vaan naisen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paranee. kokeileppa äläkä aina jankuta vastaan.

Vierailija
2/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla trollitehtaalla on enemmän intoa kuin taitoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen kokeillut jo parin kuukauden ajan. Oon ollut ystävällinen ja huomaavainen miehelle, seksiäkin on ollut. Lisäksi olen hoitanut lähes tulkoon kaikki hommat kotona, mies on lähinnä käynyt töissä ja tankannut vain oman autonsa. Ja tuolla se istuu tuppisuuna litkimässä kaljaansa ihan niin kuin ennenkin. Mikä meni pieleen? - ap

Vierailija
4/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin valittu mies?

Vierailija
5/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on pielessä, mitä sen pitäis tehdä. silittää sun hiuksia vai tankata sinun autoasi, mitä odotat sen tekevän?

Vierailija
6/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanot, että "kaikkialla toitotetaan", tarkoitat ilmeisesti, että naisille suunnatuissa artikkeleissa kerrotaan? Jos artikkeli kirjoitetaan pääasiassa naisten luettavaksi, on ymmarrettävää, että siinä pyritään antamaan vinkkejä nimenomaan naisille.

Vierailija
7/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen mielelläni kaikkea mitä voin ja mies myös, ei se ole kummallekaan ylivoimaista. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta ja vain muutaman kerran olemme hieman vääntäneet kotitöiden tekemisestä, passaamista ei kaipaa kumpikaan. Mieheni ei ole mikään sohvalla makaava kaljan litkijä ja minä en ole mikään uhrautuva palvelija tai nalkuttava ämmä. Ehkä siksi yhteiselo onkin mennyt niin mukavasti ja leppoisasti. Seksiä on ja aloitteen tekevät molemmat, siitäkään ei ole tullut koskaan kummallakaan sanomista. Ei mielestäni enää nykyaikana ole mitään passaamisen odotusta miehillä, tosin ei sitä ole ollut lapsuuden perheessäkään. Jos olet huonon miehen ottanut, niin se on ollut sinun valintasi, minä valitsin tarkemmin.

Vierailija
8/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:05"]

Mikä siinä on pielessä, mitä sen pitäis tehdä. silittää sun hiuksia vai tankata sinun autoasi, mitä odotat sen tekevän?

[/quote]

No oishan se kivaa, että mies tekisi tuollaista, mutta sekin riittäisi että osallistuis arkeen edes jollakin tavalla.

Kun perheenä asutaan ja parisuhteessa ollaan, niin oletan miehenkin olevan osa niitä. Mutta meillä mies elää kuin hotellissa; odottaa että minä korjaan hänen sotkunsa, kerään likaiset vaatteet lattialta, pesen pyykit ja laitan miehelle ruokaa. Eli toisin sanoen minä teen kaikki mahdolliset työt kotona ja mies ei tee mitään. Esim. omia ja kavereidensa autoja kyllä korjailee tuolla tallissa, mutta jos mun autossa on jotain vikaa, niin mä joudun viemään autoni korjaamolle. - ap

Vierailija
9/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:59"]Mua niin ärsyttää, kun kaikkialla toitotetaan, että ole ystävällinen miehelle, anna sille seksiä, juttele mukavia jne - siitä se parisuhde paranee. Ja ketut sanon minä! Samalla lailla se mies tuolla sohvalla makaa kaiket illat ja viikonloput kaljaa litkimässä kuin ennenkin.

Ei se parisuhde siitä miksikään parane, että nainen tekee kaikki kotityöt ja sen päälle vielä palvelee miestä - jos mies vaan makaa eikä laita rikkaa ristiin minkään asian eteen. Mies vaan aattelee, että on ihan hyväksyttävää olla tekemättä mitään ja saa siitä vielä palkkion päälle.

Jos parisuhteessa on ongelmia, ei ne sillä ratkea, että nainen alkaa passaamaan sitä miehen vätystä. Mies vaan jatkaa vätystelyään. Kyllä molempien pitää nähdä vaivaa parisuhteen eteen eikä vaan naisen.
[/quote]

Miksi olet katkera? Miksi tyhdyt tuollaiseen kohteluun ja mieheen? Oma vika. Tee asialle jotakin tai lähde. Älä valita ja nalkuta. Ole aikuinen nainen ja kanna vastuusi omasta onnellisuudestasi.

Vierailija
10/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla miehiäkin neuvotaan huomioimaan naista. Jos tuo mitä kokeilit, ei tehoa niin kokeile sitten jotain muuta. Parisuhdeneuvoja on kuule kirjaston hyllyssä ihan hyllymetreittäin, koita kaikkia ja tuu sit kertomaan mikä tepsi. Vai tepsiikö mikään. 

Vierailija
11/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:09"]

Teen mielelläni kaikkea mitä voin ja mies myös, ei se ole kummallekaan ylivoimaista. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta ja vain muutaman kerran olemme hieman vääntäneet kotitöiden tekemisestä, passaamista ei kaipaa kumpikaan. Mieheni ei ole mikään sohvalla makaava kaljan litkijä ja minä en ole mikään uhrautuva palvelija tai nalkuttava ämmä. Ehkä siksi yhteiselo onkin mennyt niin mukavasti ja leppoisasti. Seksiä on ja aloitteen tekevät molemmat, siitäkään ei ole tullut koskaan kummallakaan sanomista. Ei mielestäni enää nykyaikana ole mitään passaamisen odotusta miehillä, tosin ei sitä ole ollut lapsuuden perheessäkään. Jos olet huonon miehen ottanut, niin se on ollut sinun valintasi, minä valitsin tarkemmin.

[/quote]

Hienoa, että täältä palstalta löytyy aina joku ylivertainen ihminen, joka on onnistunut valitsemaan aivan ylivertaisen kumppanin! Onnea vaan sulle ja valinnallesi. Mutta tulisko joskus mieleen, että ihmisetkin voi muuttua vuosien kuluessa? Siitä ihanasta miehestä voi parinkymmenen vuoden jälkeen tullakin porsasteleva ukko!

Vierailija
12/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:59"]Mua niin ärsyttää, kun kaikkialla toitotetaan, että ole ystävällinen miehelle, anna sille seksiä, juttele mukavia jne - siitä se parisuhde paranee. Ja ketut sanon minä! Samalla lailla se mies tuolla sohvalla makaa kaiket illat ja viikonloput kaljaa litkimässä kuin ennenkin. Ei se parisuhde siitä miksikään parane, että nainen tekee kaikki kotityöt ja sen päälle vielä palvelee miestä - jos mies vaan makaa eikä laita rikkaa ristiin minkään asian eteen. Mies vaan aattelee, että on ihan hyväksyttävää olla tekemättä mitään ja saa siitä vielä palkkion päälle.  Jos parisuhteessa on ongelmia, ei ne sillä ratkea, että nainen alkaa passaamaan sitä miehen vätystä. Mies vaan jatkaa vätystelyään. Kyllä molempien pitää nähdä vaivaa parisuhteen eteen eikä vaan naisen. [/quote] Miksi olet katkera? Miksi tyhdyt tuollaiseen kohteluun ja mieheen? Oma vika. Tee asialle jotakin tai lähde. Älä valita ja nalkuta. Ole aikuinen nainen ja kanna vastuusi omasta onnellisuudestasi.

[/quote]

Niinpä, tee asialle jotain... miksi se on aina naisten tehtävä tehdä ongelmille jotain? Kyllä niin ärsyttää, että miesten ei tarvi parisuhteestakaan kantaa vastuuta, senkun vaan olevat ja möllöttävät. Nainen hoitaa kodin ja parisuhteen ja miehen. Ja kun jotain ongelmia on, niin nainen ratkaisee ne yksinään (vaikka ongelmat olisivat ihan yksinomaan miehen aiheuttami) tai sitten nainen lähtee.

Vierailija
13/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. 

Vierailija
14/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä pakko siinä parisuhteessa on olla, jos se on niin kauheaa? Parisuhde kyllä varmasti voi paremmin, jos passaat miestäsi ja mies on tyytyväinen eikä haikaile muita naisia kun saa säännöllisesti seksiä ja huomiota. Siinä mielessä ohje on oikein hyvä. Mutta jos se ei kiinnosta ap:ta, niin on niitä vaihtoehtoisiakin tapoja elää.

Vierailija
15/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:05"]

[/quote]

No oishan se kivaa, että mies tekisi tuollaista, mutta sekin riittäisi että osallistuis arkeen edes jollakin tavalla.

Kun perheenä asutaan ja parisuhteessa ollaan, niin oletan miehenkin olevan osa niitä. Mutta meillä mies elää kuin hotellissa; odottaa että minä korjaan hänen sotkunsa, kerään likaiset vaatteet lattialta, pesen pyykit ja laitan miehelle ruokaa. Eli toisin sanoen minä teen kaikki mahdolliset työt kotona ja mies ei tee mitään. Esim. omia ja kavereidensa autoja kyllä korjailee tuolla tallissa, mutta jos mun autossa on jotain vikaa, niin mä joudun viemään autoni korjaamolle. - ap
[/quote]

Mitä mies sanoo syyksi, jos pyydät katsomaan autoasi, jos ei voi korjata, jos maksat osat esimerkiksi itse?

Vierailija
16/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:05"] Mikä siinä on pielessä, mitä sen pitäis tehdä. silittää sun hiuksia vai tankata sinun autoasi, mitä odotat sen tekevän?   [/quote] No oishan se kivaa, että mies tekisi tuollaista, mutta sekin riittäisi että osallistuis arkeen edes jollakin tavalla. Kun perheenä asutaan ja parisuhteessa ollaan, niin oletan miehenkin olevan osa niitä. Mutta meillä mies elää kuin hotellissa; odottaa että minä korjaan hänen sotkunsa, kerään likaiset vaatteet lattialta, pesen pyykit ja laitan miehelle ruokaa. Eli toisin sanoen minä teen kaikki mahdolliset työt kotona ja mies ei tee mitään. Esim. omia ja kavereidensa autoja kyllä korjailee tuolla tallissa, mutta jos mun autossa on jotain vikaa, niin mä joudun viemään autoni korjaamolle. - ap [/quote] Mitä mies sanoo syyksi, jos pyydät katsomaan autoasi, jos ei voi korjata, jos maksat osat esimerkiksi itse?

[/quote]

Ei kuulemma ole sen homma korjata mun autoa, jos mä olen itse rikkonut sen. Tää on ihan vakiovastaus joka kerta, vaikka olisi kyse ns. kuluvien osien korjaamisesta/vaihdosta. Mies kyllä osaisi korjata, oon tarjoutunut ne osatkin maksamaan, mutta ei vaan miehen mielestä ole hänelle kuuluva homma. -ap

Vierailija
17/17 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:33"]

No mikä pakko siinä parisuhteessa on olla, jos se on niin kauheaa? Parisuhde kyllä varmasti voi paremmin, jos passaat miestäsi ja mies on tyytyväinen eikä haikaile muita naisia kun saa säännöllisesti seksiä ja huomiota. Siinä mielessä ohje on oikein hyvä. Mutta jos se ei kiinnosta ap:ta, niin on niitä vaihtoehtoisiakin tapoja elää.

[/quote]

Okei, sitten olen ymmärtänyt tän parisuhdeasian ihan väärin. Luulin, että parisuhteessa on kaksi osapuolta, jotka kunnioittavat toisiaan, ottavat toisensa huomioon jne. Mutta parisuhde onkin siis sitä, että nainen passaa ja paapoo miestä, jotta miehellä on kiva olla eikä se mene pois. Eikö naisen sitten kuulu saada mieheltään passausta ja huomiota?-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi