Kauanko seurustelitte ennen yhteenmuuttoa?
Kommentit (37)
Aika tarkalleen kolme vuotta. Minä 18 ja mies 19.
2 kuukautta. Ekan kerran elämässäni toesin, että tässä se on. Ja on edelleen ja tulee aina olemaan. Nyt jo 10 vuotta menty yhteistä matkaa, päivääkään en vaihtais<3
Vähän päälle kolme vuotta oli seurustelua takana. Itse olin silloin 20-vuotias ja mieheni 22 :)
Reilu vuosi, oltiin 19 molemmat muuttohetkellä. Tuli hyvä tilaisuus yhteenmuuttoon ja sillä tiellä ollaan neljä vuotta myöhemmin :)
3 kk. Ikää silloin itsellä 26 ja miehellä 30 :)
Mies muutti luokseni oikeastaan samantien, mutta virallisesti noin kahden kk:n kuluttua. Oltiin silloin 27 ja 25v. Yhdessä ollaan edelleen noin 18 vuoden jälkeen.
Puolisen vuotta, minä olin 16 mies 17.
Tässä vielä kattellaan josko sitä joskus. Ollaan oltu yhessä 7v, ollaan 27 ja 30. Saa nähdä muutentaanko koskaan, sen verran tottuneita molemmat on omaan rauhaan ja tilaan. Naapureita ollaan kuitenkin, joten ei oo mitenkään pitkä matka toisen luokse.
Kahdeksan kuukautta oltiin seurusteltu. Iät meillä oli 29 ja 31. Muuttopäivää seuraavana päivänä mentiin naimisiin.
Kaksi viikkoa ja ikää 28 v. silloin
Olimme tunteneet 10kk. Siitä ajasta olimme olleet naimissa 3kk (ja sitä ennen 6kk kihloissa).
Yhteen muuton aikaan olimme 21v ja 22v. Yhteistä taivalta takana 31v,
2 pv.
Oltiin 21v ja 29v. Edelleen saman katon alla, 36v ja 44v.
2kk. 20v & 23v. Nyt viisi vuotta myöhemmin talo rakennettu ja naimisissa.
3,5v takana seurustelua, mutta yhdessä ei olla vielä. Katsellaan ensi vuoden puolella... ehkä. Ikää molemmilla 26v
Vuosi seurusteltiin ja yhteenmuuttaessa oltiin molemmat 22.
2 vuotta. Ensimmäiseen omaan kotiin muutettiin 19&20 ikäisinä. Lapsuudenkodeista suoraan muutettiin molemmat