Rokottamattomia sote työntekijöitä ei kaivata
Mikään ei romahda tai vaarannu muutaman hörhön takia.
Kommentit (15)
Tämä koulunkäynnin avustajana oleminen on ollut lepposampaa kuin hoitotyöt, enkä kaipaa sinne yhtään.
Kyl sulle ois viel kelvannut pari vuotta sitten ihan rokottamaton hoitaja, jos rokotteet vuotaa niin missä vika? Nytkö sit ei kelpaiskaan enää elvytyksetkään rokottamattomalta?
Mitään tilejä kannata mennä katsomaan. Keksiihän noita nimiä ja sp-osoitteita voi olla kymmeniä. Mukana koko suku sikaa myöden naapurin Irmat ja Kalet myös.
Vierailija kirjoitti:
Mitään tilejä kannata mennä katsomaan. Keksiihän noita nimiä ja sp-osoitteita voi olla kymmeniä. Mukana koko suku sikaa myöden naapurin Irmat ja Kalet myös.
Joo, oli tuota luppoaikaa niin tekaisin sen takia reilut 15 000 ig-tiliä.
Kaivataan niitä. Itse ottaisin mieluummin rokottamattoman hoitajan joka kerta kuin että joutuisin odottamaan tunnin enemmän hoitoa.
Voin sanoa että hätätilanteessa mulle on ihan sama onko hoitaja rokotettu vai ei. Tai muutenkaan. Samoin jos olen jumissa kolariautossa, tai talo palaa, niin en lähde kyselemään palomieheltä että onko passi vihreenä. Kaikkein älyttömintä on se että rokotettu, oireeton korona positiivinen voi mennä töihin. Onnea vaan heidän potilailleen..
Jaha, kommentti poistettu. Miksi? Eikö sinunpuolella - instagramtiliä saa mainita, vai Järjen ääni - yhdistystä?
https://jarjenaani.fi/je-suis-rokottamaton-avoin-kantelu-oikeuskansleri…
Kyllähän juuri Tampereen seudulta uutisoitiin, että siellä pitävät rokottamattomat töissä, kun homma ei ns. toimi ilman heitä työntekijöiden vähyydestä johtuen. HUS:n suunnalla taas ilmoitettiin, että pistävät rokottamattomat muihin töihin.
Enkä minä kaipaa hörhöileviä potilaita.
Up