Menkat ei vielä palanneet, muita?
Otin syyskuussa rokotteen ja menkat jäi pois. Olen 39v, joten ei kai vielä vaihdevuodetkaan kolkuttele? Onko muilla jo palautunut normaaliksi?
Mulla on tähän asti rasittavuuteen asti uskolliset menkat, niin ihmetyttää. Synnytysten jälkeen heti palanneet, eivätkä jääneet pois ikävissäkään tilanteissa. Ikävä toki ei ole.
Kommentit (8)
Ja pitäiskö tästä kysyä lääkäriltä? Pelkään, että leimataan hörhöksi.
Mulla kävi päinvastoin ja kyllä harmittaa. Mulla siis olleet pois noin vuoden vaihdevuosien ansiosta.
Kierto oli 90 päivää rokotteen jälkeen :/ jos joku sanoo ettei vaikuta, on väärässä.
Voi olla viihdevuosirenkkaa, hormonivaihtelua tai stressi tms. Palautuu, mutta voi joillakin runsastua kun on yli 40v. Vaihtoehtomedia vatvoo sitä toista asiaa.
Ei ole ollut mitään ongelmia menkkojen kanssa rokotteen takia. Aina ne tulevat, vaikka en haluaisi.
Ok, kiitos vastauksista! Mulla on kyllä Mirena, mutta siitä huolimatta menkat tuli joka kk. Rokotuksen myötä sitten loppui kuin seinään. Kai se täytyy lähtee 'hörhöilemään' gynelle, ties mikä syöpä tullut. Stressiä ei kyllä ole ollut, ennemminkin päinvastoin.
Ei ole ollut mitään ongelmaa.