Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on arvelluttavin valtio, johon et astuisi?

Eurocypria
01.02.2022 |

Mihin maailman valtioon et koskisi pitkällä tikullakaan. Itse olen sitä mieltä, että kenenkään ei pitäisi mennä Meksikoon säheltämään. Kertokaa mielipieenne ja keskustelkaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteenani on käydä jokaisessa maailman maassa elämäni aikana. Toki esim. Pohjois-Koreaan tai Somaliaan matkustaessa täytyy olla äärimmäisen varovainen, mutta toisaalta todella kiinnostavaa nähdä millaista elämä siellä on.

Vierailija
2/6 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä hetkellä Itävalta ja Australia mm. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käväisin tuossa parisen kuukautta sitten Tongassa ennen tätä korona hässäkkää. Tonga oli miellyttävin kokemus kaikista maista, joissa olen käynyt. Thaimaa on seuraavana suunnitelmissa.  Botswanassakin olen käynyt. Se oli likainen paikka. Matkustuskohteistani hyvä kakkonen oli Ruanda. Ruandassa minä sain kaikesta alennusta. Lennotkin olivat uskomattoman edulliset. Sain alennusta jopa myyjän mukaan 10 000 euroa  maksavasta (ruandan frangeista muunnettuna) viinikarahvista. Sain sen vain kymmenellä eurolla. Uskoisin että Thaimaassa olisi samanlainen meininki. Olen myös tutustunut Meksikon kulttuuriin ja elämäntapaan. Onhan sekin mielenkiintoinen, mutta Burundin kulttuurin rinnalla se ei oli mitään.  ( Menkä btw seuraamaan Andrés Manuel López Obradorin yt kanava ( Hän on Meksikon presidentti) ) Vanuatussa en viihtynyt alkuunsakkaan. Siellä taksini kuljetti minut täysin väärään paikkaan ja veloitti minua siitä 50 000 Vanuatun Vatua (noin 382 euroa euroiksi muunnettuna.)

Vierailija
4/6 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi Jemeniin, Pohjois-Koreaan ja monet Afrikan maat ovat mielestäni myös liian vaarallisia.

Vierailija
5/6 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi alkaa kuulua valitettavasti samaan joukkoon.

Vierailija
6/6 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit eivät enää ole yhtä houkutteleva, mutta monta kertaahan siellä tuli käytyä, nyt on aika skotlannin. Venäjä, Unkari, Turkki (vai pitääkö suomeksikin sanoa nykyään Turquyie?) eivät sanottavammin kiinnosta, eivät myöskään ääri-islamistiset tai muut hirmuhallinnot. Arabikulttuuri kiinnostaisi mutta ehkä vain Oman voisi tulla kysymykseen. USA on nähty silloin kun se oli vielä vahva demokratia. Ei