Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nolasi minut kavereiden edessä kahdesti

Vierailija
01.02.2022 |

2 kaveriani olivat käymässä eilen puolisoineen ja miehelläni on ollut pieniä selkävaivoja. Kaverin mies sitten kysyi muka hauskasti, että menikö selkä rajussa seksissä. Mieheni vastasi siihen, että olisikin mennyt, mutta ei täällä sellaista ole. Vähän myöhemmin juttelimme Bridgertonista ja mies sanoi kylmästi, että siinähän oli ekassa jaksossa enemmän seksiä kuin meillä koko viime vuotena (ei pidä paikkaansa!).

Kyllä minua nolotti. Mies ei näe käytöksessään mitään vikaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukko teki joskus samaa silloin kun oltiin vielä nuoria. Otin asian hänen kanssaan puheeksi ja hän selitti, että ei tarkoittanut sillä mitään ja halusi vain olla vitsikäs kavereittensa edessä. Kerroin, miten pahoitin siitä mieleni ja mies lupasi, ettei sitä enää tee. Joskus vielä lipsahti mutta nykyään tietää, että vaimosta ei vitsailla kuin hyvällä tavalla. Olen kyllä huomannut, että jotkut miehet tekee sitä. Vaikka tarkoitus onkin vain naurattaa seuruetta, ymmärrän, että vaimo voi silti pahastua varsinkin jos asiassa on totuuden häivä. Asia voi olla arka naisellekin, eikä halua, että sitä ruoditaan miehen kavereitten kanssa vitsinä. Kysymys on toisen kunnioittamisesta.

Vierailija
2/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sitä seksiä sitten harrastaa, ettei nolostuttaisi jos sen määrästä puhutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin tuollaiseen vitsailuun, ja vieläpä ihan niiden kavereiden kuullen, että jos ei tuollaiset jutut lopu, ei jatkossa ole seksiä sitäkään vähää mitä vitseissäsi väität.

Vierailija
4/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no hänellä on menny tunteisiin kun ei saa tarpeeksi ja tuolla tavalla ilmeisesti osaa ilmaista asian. Ymmärrän jos tuollasen kaa ei haluta.

Vierailija
5/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa jo

Vierailija
6/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen mies lentäisi minun huushollissa heti ensimmäisestä vitsistä lepikkoon. Paskapäitä en katsele ja teen sen kyllä selväksi heti. Joku on erehtynyt ja sitten märissyt. Ja minä olen mennyt jo menojani.

Vierailija
7/7 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin todennut herttaisesti hymyillen, että niin sinulla ei ole ollut seksiä, älä puhu minun puolestani. Minulla on ollut. Ja hyvää seksiä, vaan se sinun kanssasi, pikkupilikultaseni.