Miksi jotkut ihmiset eivät koskaan juuri hymyile, tai varsinkaan naura?
Kommentit (15)
Hymyilevät ja nauravat jonkun muun kuin sun seurassa.
Hymyilen ja nauran vain minulle lähimpien ihmisten seurassa. Tuntemattomat ja ei niin läheiset ihmiset saa tyytyä hieman jurompaan minuun.
katso tv-ohjelmien mainoksia, niissä on kaikilla niin kivaa hassunhauskaa ja kaikki nauraa suu korvissa typerää tekonaurua.
En naura jos ei naurata, se joukkonauraminen kahvihuoneesta kuulostaa kovin teennäiseltä.
Mua naurattaa ihan toisenlaiset jutut kuin näitä kahvihuonehöröttäjiä, joiden ääni nousee sitä mukaa kun uusi höröttäjä liittyy mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen ja nauran vain minulle lähimpien ihmisten seurassa. Tuntemattomat ja ei niin läheiset ihmiset saa tyytyä hieman jurompaan minuun.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Olen pahasti elämän potkima introvertti.
Ovat ymmärtäneet maailman kurjuuden. Ne iloiset ja nauravat ovat autuaan naiiveja.
Ei mua ainakaan nykyään hymyilytä ja naurata, miehelläni on sivusuhde ja eron uhka on raskaana ilmassa, valtava huoli myös lapsista. Ihmisillä voi olla paha olo erilaisten asioiden takia, minkä vuoksi ei olla hymyileväisiä.
Miksi pitäisi nauraa kun ei naurata tämä elämä on niin helvetti ettei enää paljon mikään naurata kun joutis hyppäämään toisen saappaisiin hetkeksi vois ymmärtää myös minunlaisia.
Jos on paljon mt-lääkkeitä ei naura koskaan. Tunteet ovat kuolleet.
Kyllä suomalaiset nauraa kun jollekkin sattuu jotain ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ymmärtäneet maailman kurjuuden. Ne iloiset ja nauravat ovat autuaan naiiveja.
Minä taas sairastan masennusta ja nauran aina. Muut luulee että olen "pirteä ja iloinen". En tiedä onko se joku stressi tai hermostun reaktio, mutta hymyilen melkein aina.
Kasvaa se mies räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta.
Ajattelepas kun on sellainen äiti joka on aina totinen. Muiden kanssa nauraa ehkä ja joskus 80-luvulla.
Sinä olet sellainen kaikelle kikattava kana ja minä olen tällainen vähän jurompi, joka ilmaisee huvittuneisuuteensa nostamalla suupieltään.
Ollaan erilaisia.