Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä juttu siis nyt rokotuksien kanssa, pitääkö kolmas hakea vai ei?

Vierailija
01.02.2022 |

Olen tippunut ihan kärryiltä kenen pitää ottaa ja mitäkin, kaksi piikkiä olen jo perusterveenä hakenut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös EU tehnyt linjauksen, että kakkosrokote on voimassa vain 9kk eli jos haluaa matkustella eu:ssa niin kolmas otettava. Tämä ketuttaa mua. Kaksi otin, en haluaisi enempää.

Vierailija
2/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kaksi oli ns. "pakkoja" kun kyseessä oli rokotesarja, mutta mites tämä kolmas nyt sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että ihmiset ottaisi rokotukset terveytensä takia, eikä "todistusteknisistä syistä" kuten THL jossain sanoi kolmannesta rokotuksesta.

Vierailija
4/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, 2 otettuna ja k-passi voimassa vappuun asti, terveydellisistä syistä en enää ota.

Vierailija
5/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei tarvitse, kun samat rajoitukset koskee kaikkia. Itse sen kyllä ehdin hakea, kun toivoin rokotepassia. No, toivottavasti siitä olisi matkustaessa jotain iloa.

Vierailija
6/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kolmas on suositus. Riskiryhmäläisten kannattaa se ottaa, muiden oman harkinnan mukaan. Koronapassia jos tarvitsee niin 9kk päästä tokasta viimeistään, tosin nähtäväksi jää tarvitseeko koko passia esim nyt tästä hetkestä 9kk päästä yhtään mihinkään.

Vierailija
7/9 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL totesi eilen, että kolmannen rokotuksen voi hakea myös "todistusteknisistä" syistä. Eli ei ollenkaan terveyteen liittyvää, vaan esim. jos haluaa matkustaa johonkin.

Kolmas rokote tulisi olla maksullinen!

Vierailija
8/9 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne anna sitä kolmatta kuin vasta 4kk päästä edellisestä.

Mieluummin nakkaavat rokotteet roskiin!

Tyhmät päättäjämme.

Vierailija
9/9 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

THL totesi eilen, että kolmannen rokotuksen voi hakea myös "todistusteknisistä" syistä. Eli ei ollenkaan terveyteen liittyvää, vaan esim. jos haluaa matkustaa johonkin.

Kolmas rokote tulisi olla maksullinen!

Mistä tällainen tieto? Älä puhu paskaa