Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään väitöskirjan tekijöitä paikalla?

Vierailija
06.06.2015 |

Mistä aiheesta teette, miten on sujunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen väikkäriä iltapäivälehdistön representaatioista fenomenologisen diskurssin valossa 2000-luvulla. Hyvin sujuu, vuoden päästä väikkärin olisi tarkoitus olla valmis. Rahoitus on myös järjestynyt hyvin. Miten sinulla sujuu, ap?

Vierailija
2/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:07"]

Teen väikkäriä iltapäivälehdistön representaatioista fenomenologisen diskurssin valossa 2000-luvulla. Hyvin sujuu, vuoden päästä väikkärin olisi tarkoitus olla valmis. Rahoitus on myös järjestynyt hyvin. Miten sinulla sujuu, ap?

[/quote]Teen väitöskirjaa potilastietojärjestelmistä, jossa esitän uusia ratkaisuja niiden tietohallintoon ja järjestelmien käytettävyyden tehostamiseen. Olen myös tutkinut sote-uudistusta ja sen hankkeen kehittymistä seuraankin aktiivisesti. Rahoitus on ollut alusta alkaen kunnossa (onneksi), valmista pitäisi tulla myös täälläkin vuoden päästä. Aloitin tohtoriopinnot vuoden maisterivaiheen jälkeen.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä? Buahhahhahhahhaaaaa :D.

Vierailija
4/5 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti täällä on väitöskirjantekijöitä. Koska väitöskirjanaihe on kuitenkin melko helppo jäljittää tekijän henkilötietoihin, en usko, että kukaan kertooa oikeaa aihettaan täällä.

Vierailija
5/5 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:34"]Ai täällä? Buahhahhahhahhaaaaa :D.
[/quote]

No mä oon jo väitellyt, ja jostain ihmeen syystä olen täällä. Miksi, sitä itsekin mietin todella usein...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi