Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa että käytännössä kaikkien muiden ihmisten kasvot ovat normaalit

Vierailija
31.01.2022 |

Vihaan kasvojani. Purentani on hirveä, eikä edes yksityiset hammaslääkärit suostu sitä korjaamaan. Siitä ei kuulemma olisi merkittävää hyötyä estetiikan kannalta. Suuni liikkuu miten sattuu, ja tästä olen saanut huomautuksia lapsesta asti. Suuni ja purentani ei siis "tottele" minua, vaan purenta ja huulet heiluu sinne tänne. Näytän aina oudolta. Hampaani ovat liian isot ja rumat, siksi välttelen puhumista. Suutani en saa pidettyä kuitenkaan kiinni kuten normaalit ihmiset, vaan joudun puristamaan huulet kiinni jolloin kasvoni näyttävät oudoilta. Normaali suun asento on kuitenkin huulet suljettuina.

Minulla on kaksoisleuka, nenäni on jättimäinen, leukani minimaalinen. Olen saanut kaikki hirveimmät jylhät piirteet mutta toisaalta olen pehmeä ja rasvainen. Olen nähnyt vain muutamalla ihmisellä koko elämäni aikana pahemman puremman kuin minulla, ja heillä oli yleensä joku merkittävä purentavika jonka kunnallinen puoli hoiti. Minua ei hoideta, vaikka jokainen uusi hammaslääkäri jonka tapaan huomauttaa purentani paskuudesta.

En edes aloita kehostani. Laihaläski, ei mitään rintoja, ruma perse, leveät hartiat. Kaikki hirveimmät piirteet mitä naisella voi olla. Olen rasvainen, silti ei ole rintoja, lantiota tai persettä. Kaikki kilot tulee mahaan, kaksoisleukaan tai käsiin. Ei koskaan järkeviin paikkoihin.

Tiedän, että kuulostan siltä että liioittelen. Vihaan olla valokuvissa. Kaikilla muilla ihmisillä on normaalit kasvot ja niiden mittasuhteet, itse en hallitse omia ruumiinosiani.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa purentaasi mitään, mutta muun kehon osalta... Onko sinulla liikuntaharrastuksia? En tarkoita, että sinun pitäisi niillä tavoitella mitään instabeibekehoa vaan, että liikunta voisi auttaa tuntemaan, että ainakin joiltain osin hallitset kehoasi ja käyttäisit kehoa tekemisen ja kokemisen välineenä sen sijaan, että se olisi vain katselua varten.

Vierailija
2/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllanen purenta sulla siis? näytä kuva ,joku vastaava netistä siis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipurenta, isot ulkonevat hampaat. Pieni leuka ja siihen yhdistettynä iso, venäläinen terävä nenä. Kuvittele Henna Kalinaisen leuka Putinin piirteillä.

Vierailija
4/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki ystävälliset ja iloisen ihmiset näyttävät huomattavasti paremmilta. Eli jos olet mukava ja hymyilet paljon, niin varmasti olet viehättävä persoonallisella tavalla monen mielestä. Laita hiuksiin joku nätti kampaus ja kevyesti meikkiä. Siten voit ainakin vähän vaikuttaa ulkonäköösi. Älä ole niin ankara itsellesi!

Vierailija
5/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa purentaasi mitään, mutta muun kehon osalta... Onko sinulla liikuntaharrastuksia? En tarkoita, että sinun pitäisi niillä tavoitella mitään instabeibekehoa vaan, että liikunta voisi auttaa tuntemaan, että ainakin joiltain osin hallitset kehoasi ja käyttäisit kehoa tekemisen ja kokemisen välineenä sen sijaan, että se olisi vain katselua varten.

Kiitos vinkistä. Kokeillaan.

Vierailija
6/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti muut pitää sinua normaalina niin kuin sinä pidät muita :D

Vierailija
7/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti muut pitää sinua normaalina niin kuin sinä pidät muita :D

Ajattelin ihan samaa. Tosi monennäköistä vastaajaa on tullut vastaan eikä kukaan heistä herätä tuollaisia tuntemuksia. Pitäisin varmasti ap:tä ihan normaalina. Omasta ulkonäöstänikin saisin tarvittaessa kehiteltyä aivan karmean kuvauksen.

Vierailija
8/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tallaajaa eikä vastaajaa…

Vierailija
9/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on yhtä kaunis kuin hänen luonteensa on.

Vierailija
10/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on vain syntymäruma ei ole mitään syytä olla onneton. 

Vierailija
11/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipurenta, isot ulkonevat hampaat. Pieni leuka ja siihen yhdistettynä iso, venäläinen terävä nenä. Kuvittele Henna Kalinaisen leuka Putinin piirteillä.

Henna Kalinainen ja Putin ovat kuitenkin ulkonäöltään ihan normaalin rajoissa, ja näytät heiltä. Mikä siis on ongelma?

Vierailija
12/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos luettelisin oman ulkonäköni virheet, lista olisi pitempi ja monipuolisempi kuin ap:n lista. Eikä tarvitsisi yhtään liioitella. Huomioni on kuitenkin muissa asioissa ja elän aivan normaalia enemmän muiden kuolevaisten joukossa.

Vierailija
13/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt vain on rumien ihmisten laukoma klisee. Kyllä niitä kauniita/komeita ja inhottavia on, ihan samoin ku rumia ja ihania ihmisiä.

Vierailija
14/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa purentavikaasi, uskon sen kyllä olevan olemassa ja näkyvän kasvoistasi, mutta en usko että muut ihmiset kiinnittävät siihen lähellekään yhtä paljon huomiota kuin sinä. Mitä muuhun vartaloosi tulee, sen eteen on helpompi tehdä jotain. Tiedän tuon ruma-perse, rasvaa tyhmissä paikoissa syndrooman, ja tilannettasi tuntematta en ala ehdottelemaan mitä sinun kannattaisi tehdä. Itselläni tuo kuitenkin helpotti, kun sain säännöllisen rutiinin ihan tavallisesta 1-2krt/vk saliharjoittelusta ja vuoden päästä peilistä katsoi 8kg laihtunut ja enemmän lihasta saanut nainen. Mikään instababe en todellakaan ole ja edelleen BMI on normaalin ylärajan kieppeillä, mutta tykkään itsestäni näin paljon enemmän kuin aiemmin enkä ajattele enää itsestäni niin rumasti, koska tunnen kehoni nyt ja tiedän mihin se pystyy.

Vierailija
15/15 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lässyn lässyn. Kaunis teoria, mutta näin ei ajattele oikeasti kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän