Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois Suomesta heti!!

Vierailija
06.06.2015 |

Juha Tapio, Lauri Tähkä, Samuli Edelmann, Jenni Vartiainen, Robin, Cheek, Elastinen, Mikko Leppilampi, Heikki Paasonen, Samu Haber, Tami, kaljupää törkyturpa kitaristi joka on joka tapahtumassa esillä...

Apua!!! Haluan pois tästä maasta!!! Ei näitä samoja pellejä kestä enää vuodesta toiseen!!! Aina samat naamat joka tapahtumassa vuodesta toiseen uikuttamassa itkuvirsiään!!! Eikö Suomesta löydy muita esiintyjiä kuin nämä? Missä on muuten Janne Kataja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta kyllä löytyisi karsimaattisia, komeita, fiksuja ja muutenkin mukavia artisteja, kuten esim. minä, mutta koska tässä maassa jyllää pienen pieni sisäpiiri niin ne todelliset helmet jäävät sinne simpukkaan.

Vierailija
2/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli taas kunnon muistutus mitä elähtänyttä paskaa suomalainen musiikki on, oli pakko pistää TV kiinni :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään noista välitä, mutta aika helppo välttyä? Itse en ainakaan katso vahingossakaan paskoja "viihdeohjelmia" tai kuuntele noita soittavia radiokanavia. Tapahtumat on voinut jättää väliin vuosikausia. Jos on varaa, sitä voi lähteä ulkomaille musiikin perässä jos festareille kaipaa. Esim. Glastonbury, Roskilde tai Coachella.

Vierailija
4/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:11"]

Suomesta kyllä löytyisi karsimaattisia, komeita, fiksuja ja muutenkin mukavia artisteja, kuten esim. minä, mutta koska tässä maassa jyllää pienen pieni sisäpiiri niin ne todelliset helmet jäävät sinne simpukkaan.

[/quote]

Netti on keksitty, mikset hyödynnä käytännössä ilmaista markkinointia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme