Lähetin miehelle viestin ”Mä rakastan sua!” ja perään sydämiä
Tuli vastaus ”ok”. 😳
Eikö hän enää rakasta nua? 😩
Kommentit (19)
Ei se viesti välttämättä sitä tarkoita. Miehille voi vaan olla vaikeaa tunteilu.
Joskus tosi kauan sitten avioliiton alkuaikoina mulle kävin vähän samaan tapaan. Mies vastasi "joo"
Minäkin lähettelen kännipäissäni naisystävilleni rakastan sinua juttuja. Aamulla krapulassa tutisevin käsin avaan kännykän ja "ei taas!! 🥺'
No kun arvasi että ulostulosi oli vain tapa päästä palstalle mollaamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lähettelen kännipäissäni naisystävilleni rakastan sinua juttuja. Aamulla krapulassa tutisevin käsin avaan kännykän ja "ei taas!! 🥺'
Ja kännissä myös todennäköisesti laulat karaokessa Aikuista naista.
Mun mies vastaa kiusallaan tolleen mun ”rakkaus” - viesteihin 🤣
Kuka tervejärkinen mies jaksaa viestejä lukea?
Mä sanoin ex miehelle "kiitos" kun sano rakastan sua 😂
Rakastan sinua on naiskieltä. Laita sille, että himoitsen sinua, niin ymmärtää mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin ex miehelle "kiitos" kun sano rakastan sua 😂
En pahastuisi. Oikeastaan aika hyvä vastaus, varsinkin jos tulee vilpittömästi.
M
Jaa? Mun mies kyllä osaa vastata sydämin ja sopivan diplomaattisesti mun rakkausviesteihin, ettei mun tarvi tulla vauvafoorumille valittaan. Yhdessä oltu 20 vuotta ja välillä viestiketju näyttää teini-ikäisten kuhertelulta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Mun mies kyllä osaa vastata sydämin ja sopivan diplomaattisesti mun rakkausviesteihin, ettei mun tarvi tulla vauvafoorumille valittaan. Yhdessä oltu 20 vuotta ja välillä viestiketju näyttää teini-ikäisten kuhertelulta.
Menny hyvä mies hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua on naiskieltä. Laita sille, että himoitsen sinua, niin ymmärtää mistä on kyse.
Ne eivät ole sama asia. Rakastaminen on paljon enemmän ja syvempää. Himoitseminen on panetusta. Himoita voi vaikka kertapanoja tai ketä vain, jos sattuu panettamaan, tai siis näin miehillä sanotaan olevan. Joten miehen tulisi tajuta, että rakastamisen sanominen on huippua. Mutta... jos mies ei ymmärrä, mitä rakastaminen on, sekin yleistä miehillä, sanotaan- niin hän sekottaa rakkauden ja panetuksen keskenään.
Kun toinen sanoo "rakastan sinua", niin jos heillä on rakkautta, toinen vastaa siihen "rakastan sinua" eli samoin. Jos on kyse yksipuolisesta rakastamisesta, silloin ei saa vastakaikua tunteisiin. Näin yksinkertaista ja raadollista.
Ollaan oltu yhdessä kuitenkin jo 12 vuotta! 😳
Ap