Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö F1 Suomessa ensi kaudella vapaalla kanavalla edes koosteena ja jälkilähetyksenä kuten tähän asti?

Vierailija
30.01.2022 |

Jos ei, tulee suuri pudotus sarjan seuraajien määrään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se F1 tv pro mainostaa 110e vuosihintaa ja käsittääkseni jotain noin 25e vuosihintaa jos ei katso lähetyksiä suorana, en ole saanut tätä vielä varmuudella selville, mutta nythän lajia pääsee katsomaan edullisestkin.

Tästä toivoisin nyt muidenkin näkemyksiä, tämähän voidaan tulkita ilmaiseksi tuohon viaplayn 40e kuussa hintaan verrattuna.

Vierailija
2/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kisat jo monta vuotta netissä ilmaiseksi.

Olisin aikanaan ollut valmis maksamaan 10€ kuukaudessa pelkästä formulasta, mutta sellasta pakettia ei tarjottu, olisi pitänyt ottaa 30€ maksava total. Kysyin kerran sitä ja asiakaspalvelussa alettiin puhua kuinka hienoja lisälähetyksiä on ja studiossa on monta henkilöä jne... Sanoin ettei minua kiinnosta kuunnella niitä jorinoita, haluan katsoa aika-ajot ja kilpailun, en muuta. Mutta se ei ollut mahdollista, niin totesin että ei sitten, näkee ne muualla ilmaiseksikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kisat jo monta vuotta netissä ilmaiseksi.

Olisin aikanaan ollut valmis maksamaan 10€ kuukaudessa pelkästä formulasta, mutta sellasta pakettia ei tarjottu, olisi pitänyt ottaa 30€ maksava total. Kysyin kerran sitä ja asiakaspalvelussa alettiin puhua kuinka hienoja lisälähetyksiä on ja studiossa on monta henkilöä jne... Sanoin ettei minua kiinnosta kuunnella niitä jorinoita, haluan katsoa aika-ajot ja kilpailun, en muuta. Mutta se ei ollut mahdollista, niin totesin että ei sitten, näkee ne muualla ilmaiseksikin

Totta kai jokainen olisi ostanut kympillä pelkät formulat suomeksi selostettuna, mutta kun niitä ei kansainväliset  oikeuksien omistajakaan antanut välitykseen kympillä, vaan juurikin noina isoina paketteina, joissa tuli kaikenmaailman täytelähetykset mukana.   

Jotkut katsoivat netissä ilmeisesti Itävallan lähetyksiä, kun siellä ne tulivat sikäläisen yleisradion kanavilla, mutta tietenkin olivat saksaksi.  Ei taida näkyä enää sielläkään ilmaiseksi.

Vierailija
4/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutenkin Elisa Viihde Viaplay - siis ei Netflixiä - ja se maksaa siinä kolmisentoista euroa kuussa. Siihen reilut 25 euroa kuussa lisää ei meidän taloutta kaada.

Monet valittavat Niki Juuselan huutamisesta. Käykääs katsomassa YouTuben puolella sen F1 Pron selostajan huutamista niistä kanavan viime vuoden kisakoosteista. Se on niin kamalaa kiljumista, että ei voi ääntä päällä pitää. 😖

Vierailija
5/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

shorturl.at/cmuL8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi