Kuljetteko jo ilman sukkahousuja? Siis paljain säärin?
laitoin vielä mustat paksut sukkahousut ja tuntuu niin talviselta. Pitänee vaihtaa ainakin vaikka värikkäisiin sukkiksiin, niin parempi.
Kommentit (20)
Eilen kuljin shortseilla. Sai jalat jo kivasti väriä.
En käytä kovimmilla pakkasillakaan. Ainoastaan juhlissa mekon kanssa.
Oli vielä eilen sukkikset+pitkä college. Saishan tuo jo lämmetä...
En käytä sukkiksia ollenkaan. Kuljen shortseissa tai hameissa/mekoissa jos on niin lämmin että tarkenee. Yleensä minulle n.15 astetta on tarpeeksi lämmin. Haluan myös luonnollisen rusketuksen ja siksi sääret paljaina
Tänään lähdin farkkuhameessa ja sandaaleissa töihin ilman sukkiksia. Ekaa kertaa. Autolla kuljen, joten hyvin tarkenin. Silti odotan jo, että kelit lämpenis!
Ja Helingissä siis olen.
Vaihdan hameeseen siinä vaiheessa kun ilman sukkahousuja tarkenee. Vielä ei ole ollut sen aika. En voi sietää sukkahousuja, aivan järkyttävän epämukavia ja hankalia ovat.
Vielä liian vilpoisaa, 40den stay-upit ja stringit.
Minusta siveellisen miehen kuuluu käyttää sukkahousuja säällä kuin säällä.
Minä kuljen paljain säätin ympäri vuoden. Siis ilman sukkahousuja.
Espoossa tarkenee jo ihan hyvin. Kuljen töihin autolla joten aamuinen viileys ei haittaa (täällä ollut aamulla n. +11 astetta) ja iltapäivällä kotiin lähtiessä onkin jo tosi lämmin.
Heti 1.6. paljain säärin. Sukkahousuja en käytä kuin tosi-juhlavissa-juhlissa eli väitöskaronkassa, ravintolahäissä ja hautajaisissa. Katsotaan sitten vanhempana sukkahousuja uudestaan, jos kintut ei ole enää siedettävästi esittelykelpoiset...
Toivottavasti edes juhannukseen mennessä voi luopua pitkistä kalsareista farkkujen alla, vielä ei kuitenkaan.
En ole ikinä ilman sukkia, paitsi omalla partsilla. Inhoan hikistä nahkaa. Steikkoja käytän kesät talvet. Kovalla pakkasella jos pakko pukee hame, niin saatan laittaa paksut mustat sukkikset.
Ja juhlissa pitää kyllä olla sukkahousut! Lukuunottamatta jotain grillibileitä. Aika monet unohtavat tämän ja kulkevat juhlissa paljain kintuin. Vastaa kait suunnilleen sitä että mies laittaisi juhliin pukutakin kanssa verkkarit
En käytä sukkiksia kuin juhlissa JOS laitan hameen tai mekon.
Eh en kulje. Muutenkin töissä ei mun mielestä ole asiallista olla paljain säärin, koskee sekä miehiä että naisia. Eli miehillä ei shortseja töissä ja naisilla sukkahousut.
En kulje juuri koskaan. Mulla on vitivalkoiset sääret, joihin kuorinnasta ja rasvaamisesta huolimatta sheivaaminen aiheuttaa punaisia pilkkuja, ja ei nuo koivet edes rusketu, joten paljaat sääret minulla on karmean näköiset.
Ei täällä Oulussa ainakaan ihan vielä tarkene.
Aina sukkahousut jalassa. Iho on herkkä, palaa ja ärtyy muutenkin tosi helposti auringosta ja ilman aurinkoa en tarkenisi olla paljailla säärillä. Kyllähän joskus vähän hiostaa kuumalla kelillä mutta iho kiittää.
Just tänä aamuna ajattelin, että olisipa vähän lämpöisempää, niin saisi mekkokauden kunnolla käyttöön. Sukkahousut on ihan yök
Mutta vastaus on siis en