8-pallon lopputekstit: Konsultaatio/Jari Aarnio
Jari Aarniota kiiteltiin konsultoinnista 8-palloelokuvan lopputeksteissä. Tirsk. Facepalm.
Kommentit (21)
Poliisia esittävä Petelius mainitsi laittaneensa vähän rahaa sukanvarteen. Haha.
Mahtoiko Aarnio vielä tuolloin mietiskellä, että voi pojat jos tietäisitte?...
Sai varmaan leffasta idean. Koko juttu on Louhimiehen syytä.
Miksi facepalm? Koska Aarnio on nyt syytettynä rikoksista, hän ei ole oikea henkilö kertomaan huumemaailmasta?
Onko toi hyvä leffa? Mä en ole uskaltanut katsoa, kun monet sanoo, että on niin rankka... Mä inhoon ahdistavia elokuvia. Mulle tulee huono olo pitkäksi aikaa...
Mitä se loppu tarkoitti? Rannalla. Katselin vähän sivusilmällä
Eli se poliisi meni yhteen sen vanhan narkkarilinnatypykän kanssa ja muutti Portugaliin. Oli näet kertynyt hirveesti säästöjä siitä 5000 euron palkasta.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:53"]
Eli se poliisi meni yhteen sen vanhan narkkarilinnatypykän kanssa ja muutti Portugaliin. Oli näet kertynyt hirveesti säästöjä siitä 5000 euron palkasta.
[/quote]
Siltä se näytti, mutta ei jotenkin sopinut elokuvaan. Sitä olisi tarvinnut vähän pohjustaa.
Miksi mollataan Jartsaa, kun Jari on syytön?
Aikaan osuva elokuva. Huomasitteko; kun se ryöstetyn tavaran myyjä paloiteltiin ja puhelin vietiin, niin kun oliko nyt Lalli vai kuka, tuosta puhelimesta soitti siihen numeroon niin Kasken (PP) puhelin soi...????
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:26"]
Aikaan osuva elokuva. Huomasitteko; kun se ryöstetyn tavaran myyjä paloiteltiin ja puhelin vietiin, niin kun oliko nyt Lalli vai kuka, tuosta puhelimesta soitti siihen numeroon niin Kasken (PP) puhelin soi...????
[/quote]
En huomannut. Olisi pitänyt katoa tarkemmin
8-pallo on muuten niin hyvä leffa, että sen käsikirjoitus on ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa käsikirjoitus, joka on myyty Hollywoodiin. Joku päivä nähdään siitä amerikkalaisversio. Konsultit ovat ehkä nyös muualta..
Itsekin naurahdin kun kyseisen heebon nimen lopputeksteissä näin. :D
Aarnio on lavastettu. Free Aarnio!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 09:44"]
Onko toi hyvä leffa? Mä en ole uskaltanut katsoa, kun monet sanoo, että on niin rankka... Mä inhoon ahdistavia elokuvia. Mulle tulee huono olo pitkäksi aikaa...
[/quote]
En mä tykännyt. Oli jotenkin keskeneräisen oloinen. Ehkä kirja on parempi? Ei ollut mielestäni erityisen rankka tai mässännyt väkivallalla.
Mulle tuli siinä vikassa vankilakohtauksessa (?) mieleen, että onko Aleksandra kuitenkin "Peteliuksen" lapsi. Siksi olisi ollut niin suojelevainen näitä kahta kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:45"]
Poliisia esittävä Petelius mainitsi laittaneensa vähän rahaa sukanvarteen. Haha.
[/quote]
Mä taas jäi sellanen kuva, että se oli vaan vitsiä kun puhuivat sellaisia. Tarkoitan siis pelkästään elokuvaa, Aarnion asioihin en ota kantaa :D
Ilmankos leffa on niin autenttinen.