Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen fetissit häiritsevät

Vierailija
04.06.2015 |

Onko kellään muulla samaa ongelmaa, että kumppanin fetissit hankaloittavat seksielämää? Mieheni on sairaalloisen kiinnostunut nahasta eikä oikein enää tunnu saavan minkäänlaista nautintoa seksistä, ellei siihen liity jotain nahkavaatteiden käyttöä. Olen mieheni iloksi pukeutunut moniin nahkavaatteisiin, mutta olen turhautunut siitä, että seksielämämme on näin kapeutunutta. Yritän olla avarakatseinen, mutta välillä tekisi mieli heittää roskiin kaikki nahkakamppeet ja saada ihan tavallista hyvää seksiä. N37

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi on sanonut, kun olet kertonut kyllästymisestäsi ja halustasi hyvään seksiin?

Vierailija
2/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:29"]

Mitä miehesi on sanonut, kun olet kertonut kyllästymisestäsi ja halustasi hyvään seksiin?

[/quote]

Olemme puhuneet asiasta. Ongelmana on, että fetissit ovat mieheni nautinnon a ja o. Tavallinen seksi ei hänelle nautintoa tuo. Minä taas voin saada nautintoa myös nahkakamppeet yllä, mutta välillä olisi mukava olla ilmankin. Vaihtoehtoina tosin on vain se, että käytän sängyssä nahkavaatteita, jolloin mieheni saa nautinnon ja minäkin yleensä, tai olen käyttämättä, jolloin mieheni ei saa mitään nautintoa mutta minä saan. Koko homman ytimenä on siis turhautumiseni siihen, että fetissi säätelee liikaa seksielämäämme. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua jaksamisesta. Kuulostaa niin ahdistavalta, että itse jättäisin miehen tai olisi aivan pakko sopia avoimesta suhteesta. Kaipaan sitä, että olen haluttu omana itsenäni, en pelkkänä vaate mannekiininä. Omalla miehellänikin on eräs hyvin vaiettu ja varmaan monissa inhotustakin aiheuttava parafiilia, mutta se ei hallitse seksielämäämme. Ja mies onkin sanonut, että päästyään toteuttamaan (lavastetusti) tätä mieltymystään, kiinnostus siihen on vähentynyt.

N32v

Vierailija
4/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. Tiedän kyllä, että mieheni rakastaa minua ja että hän haluaa seksissä olla juuri minun kanssani, vaikkakin siihen liittyy tämä fetissi. Turhauttavaahan se on, mutta minkä sille mahtaa, jos kiihotus ei synny ilman välikappaleita... 

Vierailija
5/20 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko extreme - juttuja nahalla vai riittääkö, että sulla on näkyvästi nahkaa ylläsi? Jos nahka yllä riittää niin mikä on pienin ja sinua vähiten häiritsevä tapa saada tarvittava määrä nahkaa mukaan seksiinne?

Vierailija
6/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:54"]

Vaatiiko extreme - juttuja nahalla vai riittääkö, että sulla on näkyvästi nahkaa ylläsi? Jos nahka yllä riittää niin mikä on pienin ja sinua vähiten häiritsevä tapa saada tarvittava määrä nahkaa mukaan seksiinne?

[/quote]

Ei vaadi extreme-juttuja. Miehen mielestä tietysti sitä parempi mitä enemmän on nahkaa yllä. Riittää kyllä, että on esim. nahkakorsetti ja -hanskat. 

Vierailija
7/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että turhaudut, fetissi-miehesi kanssa jää siis pois kaikki spontaani, toisen läheisyydestä ja pelkästä kosketuksesta kumpuava seksi suihkussa, sohvalla kölliessä, luonnossa, keskellä yötä molempien herätessä sattumalta tms. Kokisin, että mun tarpeet eivät tulisi huomioiduksi koska seksi olisi aina toisen fetissiehdoin saneltua ja fetissiin kohdennettua. Paiskaisin varmaan rumasti joku päivä leatherit miehen syliin ja sanoisin, että runkkaa sä noihin, mä lähden nyt välillä hakemaan syvempää fyysistä yhteyttä jonkun toisen kanssa :/. Hienoa, että pystyt huomioimaan miehesi noin hyvin vuodesta toiseen, minä en pystyisi vaikka rakastaisinkin.

Vierailija
8/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:21"]

Onko kellään muulla samaa ongelmaa, että kumppanin fetissit hankaloittavat seksielämää? Mieheni on sairaalloisen kiinnostunut nahasta eikä oikein enää tunnu saavan minkäänlaista nautintoa seksistä, ellei siihen liity jotain nahkavaatteiden käyttöä. Olen mieheni iloksi pukeutunut moniin nahkavaatteisiin, mutta olen turhautunut siitä, että seksielämämme on näin kapeutunutta. Yritän olla avarakatseinen, mutta välillä tekisi mieli heittää roskiin kaikki nahkakamppeet ja saada ihan tavallista hyvää seksiä. N37

[/quote]

En minäkään jaksaisi jos olisin nainen. Oletko käyttänyt seksihepeneitä, kiihottuuko niistä?. Seksi pitää kuitenkin olla sellaista että kumpikin nauttii, siis ei saa olla ykspuolista. Jollei miehesi tajua mene joksikinaikaa seksilakkoon kunnes pääsette yhteisymmärrykseenM50+.

Vierailija
9/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta seksilakot kun fetissistä on kyse, fetismi on aivan eri asia kuin ymmärryksen puute. Asia ei ole sovittavissa tai neuvoteltavissa koska seksuaalisuus yksinkertaisesti kohdistuu fetissiin, eikä ilman sitä ole kiihottumista lainkaan. Tottahan ap:kin varmasti nauttii, mutta kaipaisi siis välillä muutakin vaihtelua ja tähän ei kumppani pysty. Hatunnosto tosiaan ap:lle.

Vierailija
10/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fetisseistä mahdollista päästä eroon? Tai siis että saisi lievennettyä? Onko kukaan selvitellyt asiaa tai peräti omakohtaisia kokemuksia?

-Niksu

Vierailija
11/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:21"]

En minäkään jaksaisi jos olisin nainen. Oletko käyttänyt seksihepeneitä, kiihottuuko niistä?. Seksi pitää kuitenkin olla sellaista että kumpikin nauttii, siis ei saa olla ykspuolista. Jollei miehesi tajua mene joksikinaikaa seksilakkoon kunnes pääsette yhteisymmärrykseenM50+.

[/quote]

Ei kiihotu "tavallisista" seksihepenistä. Eikä meillä mikään täysin yksipuolista ole. Kyllä minäkin nautin useinkin. Ongelmana vain on kapeutunut seksielämä. Ja kuten muutkin ovat todenneet, fetissit eivät ole mitään juttuja, joista noin vain opitaan pois tms. Ne ovat niin iso osa fetisistin seksuaalisuutta.

Vierailija
12/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän Iltasanomissa oli uutinen asiasta:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1433215149823.html

Vierailija
13/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vanha. Hyvä jos jollain miehellä enää seisoo.

Vierailija
14/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pääsee kyllä todella vähällä jos vain nahkaan pitää pukeutua. Tässäkin sellaiset neuvovat jotka eivät tajua fetisseistä yhtään mitään. Jos suhtautumistapasi muuttuisi niin saattaisit itsekin nauttia niistä seksikkäistä vaatteista. Nyt koitat olla nahkakuteissa ihan minimimäärän. Mitä jos kotiasusi olisi nahkaiset housut, paita ja takki ja vaikka korkkarit. Opettele tuosta tykkäämään ja anna miehellesi visuaalista nautintoa.

Mun fetissit ovat kumi, muovi, nahka ja päälle pissaaminen.  Ei noista voi päästä eroon kun ei halua. Naiset suhtautuvat kovin eri tavoin. Yksi pitkäaikainen naistuttavuus on sitä mieltä että mulle on lapsuudessa sattunut jotain ja siitä on trauma. Toineni kehuu usein että on kiihottavaa että olen niin avoin ja tykkään kaikista jännistä jutuista.

Vierailija
15/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:29"]

[/quote]

Hyvää seksiä voi olla nahka-asu päällä.

Vierailija
16/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos miehesi vaihteeksi pukeutuisi nahkaan ja sinä et? Luulisi vähän ajan päästä kyllästyttävän. Tai sitten puetat miehesi vaikka Aku Ankaksi tai Prinsessa Ruususeksi. Ilman asua ei seksiä tippuisi.

Minusta jatkuva nahkafetissi on yksinkertaisesti tyhmää. 

Vierailija
17/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:18"]

Jos suhtautumistapasi muuttuisi niin saattaisit itsekin nauttia niistä seksikkäistä vaatteista. Nyt koitat olla nahkakuteissa ihan minimimäärän.  

[/quote]

En ole väittänytkään, etten koskaan niistä nauttisi. Haluaisin vain välillä jotain muutakin. ap

Vierailija
18/20 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:18"]Ap pääsee kyllä todella vähällä jos vain nahkaan pitää pukeutua. Tässäkin sellaiset neuvovat jotka eivät tajua fetisseistä yhtään mitään. Jos suhtautumistapasi muuttuisi niin saattaisit itsekin nauttia niistä seksikkäistä vaatteista. Nyt koitat olla nahkakuteissa ihan minimimäärän. Mitä jos kotiasusi olisi nahkaiset housut, paita ja takki ja vaikka korkkarit. Opettele tuosta tykkäämään ja anna miehellesi visuaalista nautintoa.

Mun fetissit ovat kumi, muovi, nahka ja päälle pissaaminen.  Ei noista voi päästä eroon kun ei halua. Naiset suhtautuvat kovin eri tavoin. Yksi pitkäaikainen naistuttavuus on sitä mieltä että mulle on lapsuudessa sattunut jotain ja siitä on trauma. Toineni kehuu usein että on kiihottavaa että olen niin avoin ja tykkään kaikista jännistä jutuista.

[/quote]

Ihan oikeasti, ei pahalla, mutta fetisistit ovat aina opportunisteja. Ja kirjoituksesi kyllä tämän vahvistaa. Miten voit neuvvoa jotain pitämään NAHKA kuteita aina? Oikeasti? Tiedätkö mitä se tekee iholle? Et, koska se ei kiinnosta. Ihan yhtä tyrmistyttävän typerää kuin käskeä fetisistin opetella eroon fetissistään, on kehottaa toista hankkimaan itselleen sama fetissi toisen mieliksi. Ajattelu ei oikeasti ole kiellettyä. Ja ehkä avarakatseiset ihmiset, mutta ilman sitä fetissiä, pystyvät paremmin näkemään tilanteen molemmat puolet. Et sinäkään selvästi näe kuin sen fetissistä kärsivän puolen asiasta. Vai yrititkö edes asettua tuon naisen asemaan?

N32v

Vierailija
19/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos miehesi vaihteeksi pukeutuisi nahkaan ja sinä et? Luulisi vähän ajan päästä kyllästyttävän. Tai sitten puetat miehesi vaikka Aku Ankaksi tai Prinsessa Ruususeksi. Ilman asua ei seksiä tippuisi.

Minusta jatkuva nahkafetissi on yksinkertaisesti tyhmää.

Vähän yksipuolista kyllä kuulostaa olevan. Itselläni ei edes ole mitään intohimoa nahkaa, kumia tai latexia kohtaan vaikka "skenessä" tuntuvatkin olevan yleinen juttu, suorastaan jonkinlainen standardi.

Jos jostain vaatteista lämpenen, niin paksuista ja pehmoisista kehonmyötäisistä neuleista. Turtleneck jne.

Erikoinen mieltymys sekin kyllä. 

Mutta seksillä kiristäminen! Uhh. Toimisi! (Punastuu) pihtaaminen ja flirttaaminen yhtä aikaa olisi ihan parasta. Alentava lässyttäminen ja ylenmääräinen söpöily vaikka hyvin huomaisi miten mua himottaisi ja tekisi mieli seksiä ihan hirveästi.

Niin paljon että joutuisi alentumaan kerjäämään sitä. Ja sitten jos kumppani olisi tarpeeksi sadisti, niin hän heltyisikin vain käsihoitoon... tai pakottaisi tekemään senkin itse siinä sen katseen alla. Ja sitten sillä olis sellainen tyypillinen narsistinen virne naamalla kun tarkkailisi aikaansaannostaan ja nauttisi siitä kontrollistaan. :D

Efektiä vahvistaisi just täydellisesti jos pakotettaisiin pukeutumaan tuolleen jotenkin nolosti niin kuin ehdotit, prinsessaksi, ballerinaksi tai muuten vain mies-bimboksi.

Vierailija
20/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toisen, jos rakastaa, miellyttäminen ei ole vastenmielistä. Nahka ei ole mikään iso juttu. Toisaalta molempia tulee kunnioittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi