17v ja kihloissa.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"]Veikkaan että erootte ennenkun täytät 20. Sori, toi on söpöö ja kaikkee ja hienoo jos suhteenne on kunnossa, mutta tsekkaa tilastot. Yritä toki olla se poikkeus.
[/quote]
Hei elämää ei pidä ottaa liian vakavasti. Ero tulee jos tulee. Antaa ajan näyttää.
Ap
[/quote]
Nyt on pakko kommentoida, että hyvällä asenteella vedät... Nooot.
M23
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"]Et vastannut kysymykseen hääpäivästä. Vai onko vaan ns. ikuisuus/teinikihlat (eli ei kihlat ollenkaan) tyyliin "joskus sitten sadan vuoden päästä EHKÄ naimisiin jos on hyvä hetki?"
[/quote]
Jos siinä 20-vuotiaana. Ei ole mitään järkeä sitä ennen. Pitää olla varma tunteistaan.
Ap
[/quote]
Eli ette siis ole kihloissa, arvasin. Mut kattelkaa rauhassa sinne kahteenkymppiin vaan, ihan fiksua.
[/quote]
Siis ollaan kyllä kihloissa.
Ap
Itsekin olin 17 kun menin kihloihin.yhdessä ollaan oltu 8 vuotta ja toinen lapsi on tulossa.Mieheni oli tuolloin 29. Onnea teillekin.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"]Veikkaan että erootte ennenkun täytät 20. Sori, toi on söpöö ja kaikkee ja hienoo jos suhteenne on kunnossa, mutta tsekkaa tilastot. Yritä toki olla se poikkeus.
[/quote]
Hei elämää ei pidä ottaa liian vakavasti. Ero tulee jos tulee. Antaa ajan näyttää.
Ap
[/quote]
M23
[/quote]
Hei mistä voin tietää mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa? Niin en mistään. Elän hetkessä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:05"]Minä olen 17-v ja olen seurustellut päälle 3v, mutta haluan kihloihin aikaisintaan vasta 20-vuotiaana, koska teinikihlojen maine.
Mitä mieltä vanhempasi ja tulevat appivanhemmat olivat kihloista?
[/quote]
Olivat ihan ok asian kanssa. Sanoivat että arvasivat meidän menevän jossain vaiheessa kihloihin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:03"]Minäkin olin kihloissa 17-vuotiaana. Erottiin kun olin 21-vuotias eikä luojan kiitos ikinä päästy naimisiin asti. Oli huono valinta ja sain sietää kaikenlaista. Silloin teininä sitä luuli, että toinen on se suuri rakkaus kun ensimmäistä kertaa oli kunnolla rakastunut... Onneksi nykyään ei enää leimata, jos purkaa kihlauksen.
[/quote]
Ero tulee jos tulee. No big deal. Ei elämää pidä elää liian suunnitellusti.
Ap
[/quote]
Miks ihmeessä haluat kihloihin jonkun kanssa joka on sulle noin yhdentekevä? Ero tulee jos tulee, ei väliä, no big deal?? Ihan jäätävää. Teeppä poikaystävällesi palvelus ja näytä omat viestisi hänelle. Kuullostaa siltä että olet pahasti hukan teillä kihlojen (ja avioliiton) merkityksestä. Oletko sellainen tyyppi myös mahdollisesti jonka mielestä on ok tehdä monta lasta mahd nopeesti monelle eri miehelle? Myös nuorella voi ja pitää olla moraali, omasi on näköjään kadoksissa. Mutta hei, kuinka chuulii olla kihlois, sormus ja kaikkee..
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:51"]En kysy, mutta onnittelen! Mun lukioaikainen luokkakaveri kihlautui samanikäisenä ja on edelleen saman miehen kanssa (ollaan 46v.)
[/quote]
Kiitos :) En ollut itse kyllä ajatellut koskaan edes meneväni kihloihin tai naimisiin, mutta pakkohan tuo oli sanoa kyllä :) Käy minulle näinkin.
Ap
[/quote]
'pakkohan tuo oli sanoa kyllä'? Öhmm, just. Nyt on kypsää, tosi kypsää?
[/quote]
Luki jo ylempänä:
No ei minulla mitään sitä vastaan ollut! En vaan koskaan ole pitänyt sitä niin välttämättömänä asiana.
Ap
[/quote]
Mikset sitte sanonu että 'Ei kiitos, jatketaan näin kun tähän asti'?
[/quote]
Koska rakastan poikaystävääni, ja kihlat on minulle täysin ok asia. En vaan ollut kuvitellut meneväni kihloihin, mutta kun minua kosittiin niin tottakai halusin. En minä sitä sillä sekunnilla päättänyt.
Ap
[/quote]
Oot vielä sen ikäinen ettei etuaivolohkosi ole vielä täysin kehittyneet eli et osaa täysin käsitellä syy-seuraus + pitkä tähtäin, kannattaa lukee netistä. Eli kuvittelet itsesi olevan se poikkeus teinikihlojen joukosta joka johtaa onnelliseen ja ikuiseen liittoon. Mut se on ihan normaalia hei. Luulempa vaan että kymmenen vuoden päästä pudistelet päätäsi ja mietit miten lapsellinen olit. Älä nyt kakaroita vielä ala väsään, se on varma alamäki.
[/quote]
Olenko sanonut että ajattelen noin? En.
Ap
[/quote]
Eli et edes kuvittele teidän tarinnanne kestävän ja päättyvän vanhuutenne päivillä? Just.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:03"]Minäkin olin kihloissa 17-vuotiaana. Erottiin kun olin 21-vuotias eikä luojan kiitos ikinä päästy naimisiin asti. Oli huono valinta ja sain sietää kaikenlaista. Silloin teininä sitä luuli, että toinen on se suuri rakkaus kun ensimmäistä kertaa oli kunnolla rakastunut... Onneksi nykyään ei enää leimata, jos purkaa kihlauksen.
[/quote]
Ap
[/quote]
Miks ihmeessä haluat kihloihin jonkun kanssa joka on sulle noin yhdentekevä? Ero tulee jos tulee, ei väliä, no big deal?? Ihan jäätävää. Teeppä poikaystävällesi palvelus ja näytä omat viestisi hänelle. Kuullostaa siltä että olet pahasti hukan teillä kihlojen (ja avioliiton) merkityksestä. Oletko sellainen tyyppi myös mahdollisesti jonka mielestä on ok tehdä monta lasta mahd nopeesti monelle eri miehelle? Myös nuorella voi ja pitää olla moraali, omasi on näköjään kadoksissa. Mutta hei, kuinka chuulii olla kihlois, sormus ja kaikkee..
[/quote]
Katsos kun vaikka olen nyt tosissaan tässä suhteessa, niin en voi tietää haluanko olla tässä vaikka 7 vuoden päästä. Tulevaisuus näyttää. Rakastan kyllä poikaystävääni yli kaiken, mutta tunteet voi aina muuttua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:47"]En. Itse menin kihloihin puoli vuotta sen jälkeen kun täytin 15.
[/quote]
Kestikö suhde? :)
Ap
[/quote]
Ei kestänyt.
[/quote]
En tiedä kuka riensi vastaamaan mun puolesta, mutta kesti :) Ens kuussa tulee 10-vuotispäivä :)
[/quote]
Sori nyt, ap varmaan koittaa pistää väliin, mutta siis ei kestänyt, alamäki alkoi oikeastaan pian kihlojen vaihdon jälkeen, ikävä kyllä. Olemme silti vielä ystäviä. :)
Mikäs tuossa nyt on? 17-vuotias voi olla jo vastuullinen. Sukulaistyttö meni tuon ikäisenä kihloihin ja on edelleen saman nuoren miehen kanssa nyt 4 vuotta myöhemmin.
Lisäksi, eikö jokainen suhde ole siinä tilanteessa samalla viivalla, että ero tulee jos tulee. Nuori, jolla ei vielä ole yhteistä perhettä eikä omaisuutta kumppaninsa kanssa voi minusta sanoa aivan hyvin että no big deal jos ero tulee. Ihme moralisoijamammoja.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:51"]En kysy, mutta onnittelen! Mun lukioaikainen luokkakaveri kihlautui samanikäisenä ja on edelleen saman miehen kanssa (ollaan 46v.)
[/quote]
Kiitos :) En ollut itse kyllä ajatellut koskaan edes meneväni kihloihin tai naimisiin, mutta pakkohan tuo oli sanoa kyllä :) Käy minulle näinkin.
Ap
[/quote]
[/quote]
Luki jo ylempänä:
No ei minulla mitään sitä vastaan ollut! En vaan koskaan ole pitänyt sitä niin välttämättömänä asiana.
Ap
[/quote]
[/quote]
Koska rakastan poikaystävääni, ja kihlat on minulle täysin ok asia. En vaan ollut kuvitellut meneväni kihloihin, mutta kun minua kosittiin niin tottakai halusin. En minä sitä sillä sekunnilla päättänyt.
Ap
[/quote]
Oot vielä sen ikäinen ettei etuaivolohkosi ole vielä täysin kehittyneet eli et osaa täysin käsitellä syy-seuraus + pitkä tähtäin, kannattaa lukee netistä. Eli kuvittelet itsesi olevan se poikkeus teinikihlojen joukosta joka johtaa onnelliseen ja ikuiseen liittoon. Mut se on ihan normaalia hei. Luulempa vaan että kymmenen vuoden päästä pudistelet päätäsi ja mietit miten lapsellinen olit. Älä nyt kakaroita vielä ala väsään, se on varma alamäki.
[/quote]
En halua lapsia, jos siitä lähdetään.
Ap
[/quote]
Ai niinkun et halunnut kihloihinkaan?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:51"]En kysy, mutta onnittelen! Mun lukioaikainen luokkakaveri kihlautui samanikäisenä ja on edelleen saman miehen kanssa (ollaan 46v.)
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Luki jo ylempänä:
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Ai niinkun et halunnut kihloihinkaan?
[/quote]
Aijai Touchee! :D
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"]Veikkaan että erootte ennenkun täytät 20. Sori, toi on söpöö ja kaikkee ja hienoo jos suhteenne on kunnossa, mutta tsekkaa tilastot. Yritä toki olla se poikkeus.
[/quote]
Ap
[/quote]
M23
[/quote]
Hei mistä voin tietää mitä tulee tapahtumaan tulevaisuudessa? Niin en mistään. Elän hetkessä.
Ap
[/quote]
Näköjään.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"]Et vastannut kysymykseen hääpäivästä. Vai onko vaan ns. ikuisuus/teinikihlat (eli ei kihlat ollenkaan) tyyliin "joskus sitten sadan vuoden päästä EHKÄ naimisiin jos on hyvä hetki?"
[/quote]
Jos siinä 20-vuotiaana. Ei ole mitään järkeä sitä ennen. Pitää olla varma tunteistaan.
Ap
[/quote]
Eli ette siis ole kihloissa, arvasin. Mut kattelkaa rauhassa sinne kahteenkymppiin vaan, ihan fiksua.
[/quote]
Siis ollaan kyllä kihloissa.
Ap
[/quote]
No ehkä jossain nykyajan hölönpölö-mukakihloissa, joka ei tarkoita yhtään mitään? "Mennään ehkä joskus tai sit ei tai sit erotaan tai jotain, mut on meil nää sormukset merkkinä siitä, et me seurustellaan"?
Tälle ilmiölle pitäisi kyllä keksiä joku osuvampi nimitys.
Ja jos nyt tulee joku sanomaan, että "ollaan mekin oltu 20 vuotta kihloissa jo ja ei välttämättä varmaan ikinä mennä naimisiin ees!, ni ette ole. Parisuhteessa joo, vakiintuneita joo, mutta kihloissa ei.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:03"]Minäkin olin kihloissa 17-vuotiaana. Erottiin kun olin 21-vuotias eikä luojan kiitos ikinä päästy naimisiin asti. Oli huono valinta ja sain sietää kaikenlaista. Silloin teininä sitä luuli, että toinen on se suuri rakkaus kun ensimmäistä kertaa oli kunnolla rakastunut... Onneksi nykyään ei enää leimata, jos purkaa kihlauksen.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Katsos kun vaikka olen nyt tosissaan tässä suhteessa, niin en voi tietää haluanko olla tässä vaikka 7 vuoden päästä. Tulevaisuus näyttää. Rakastan kyllä poikaystävääni yli kaiken, mutta tunteet voi aina muuttua.
Ap
[/quote]
Älä sit mee kihloihin jos et oo satavarma. Just tommoset tyypit nostattaa avioerotilastoja. En käsitä miten kaikki on nykyään kierrätyskamaa avioliitosta lähtien, eikä millekään anneta painoarvoa.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:47"]En. Itse menin kihloihin puoli vuotta sen jälkeen kun täytin 15.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei kestänyt.
[/quote]
En tiedä kuka riensi vastaamaan mun puolesta, mutta kesti :) Ens kuussa tulee 10-vuotispäivä :)
[/quote]
Sori nyt, ap varmaan koittaa pistää väliin, mutta siis ei kestänyt, alamäki alkoi oikeastaan pian kihlojen vaihdon jälkeen, ikävä kyllä. Olemme silti vielä ystäviä. :)
[/quote]
Kyllä me olemme vielä yhdessä :) Joku nyt yrittää esittää minua! Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:47"]En. Itse menin kihloihin puoli vuotta sen jälkeen kun täytin 15.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei kestänyt.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis mitä hemmettiä :D En ole ap.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:47"]En. Itse menin kihloihin puoli vuotta sen jälkeen kun täytin 15.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei kestänyt.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi kirjoitit "Ap"?????
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:47"]En. Itse menin kihloihin puoli vuotta sen jälkeen kun täytin 15.
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei kestänyt.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis tämähän ei ole ap :D Vahingossa laitoin tuon apn tuohon loppuun! :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:51"]En kysy, mutta onnittelen! Mun lukioaikainen luokkakaveri kihlautui samanikäisenä ja on edelleen saman miehen kanssa (ollaan 46v.)
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Luki jo ylempänä:
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Ap