Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin lumimyrskyn uhriksi

Vierailija
30.01.2022 |

Olen nyt täällä jossain, keskellä ei mitään erämaassa. Olin metsällä ja lumimyrsky yllätti minut. Hiihdettyäni tuntikausia olin paleltumaisillani kuoliaaksi kunnes näin kaukana pienen mökin, jonka piipusta tuprusi savua. Romahdin mökin pihaan, seisoaltani kaaduin, olin lopussa. Onneksi mökistä tuli minut pelastamaan kauniit sisarukset. Toinen oli tumma ja toinen vaalea. Veivät minut sisälle, riisuivat vaatteeni ja omansakin. Lämpenin hiljalleennheidän välissään, oli kyse elämästä ja kuolemasta. Toinen laittoi välillä lisää puita takkaan, ja toinen teki maittavaa riistakeittoa syötäväkseni. Juon nyt takan edessä kuumaa glögiä voltin alla, naiset laittoivat juuri saunan lämpiämään. Täällä on mukavan tunnelmallista kynttilävalaistuksessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis uni.

Vierailija
2/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kaiken kaaoksen ja idyllin lomassa käytit aikaa raportin kirjaamiseen. Voin sanoa, että kolme juttua kertomastasi on täälläkin. Yhteistä niille tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä selvinnyt. Sä oot näkemässä viimeistä untasi, kunnes myräkkä vie sinut mukanaan.

Onnellisena sentään lähdet täältä.

Vierailija
4/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vielä siis lumihangessa ja tämä on loppuni? Noh, onneksi kännyssä vielä hieman virtaa jäljellä..

Vierailija
5/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko vielä siis lumihangessa ja tämä on loppuni? Noh, onneksi kännyssä vielä hieman virtaa jäljellä..

Sä oot kuollut ja tietoisuutesi on siirtynyt vauva-palstalle. Harmillinen kohtalo :(

Vierailija
6/6 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.