Äitini kiristää ja uhkailee jos en hoida lapsiani kuten hän haluaa
Ei kuulemma "auta", eikä "tule apuun" jne jos en noudata hänen ohjeitaan.
Ne on pähkähulluja, eikä me olla häntä koskaan apuun kysytty, mutta jotenkin kuvittelee olevansa elintärkeä.
Onko muilla isovanhemmilla tällaista käytöstä?
Kommentit (18)
No sanot että älä tule sitten. Ja lakkaa pitämästä yhteyttä ainakin joksikin aikaa, miten jaksat kuunnella tollasta?
On. Mulla narsistiset vanhemmat. Eivät ole koskaan auttaneet mitenkään, ei edes pahassa hädässä (silloinkin käänsivät selkänsä), mutta tuota uhkailua tulee kyllä.
Sille on sanakin: VALLANKÄYTTÖ
tuo on silkkaa vallankäyttöä ja eräällä lailla henkistä väkivaltaa ja alistamista. Lisäksi, ei noilla ole aikomustakaan auttaa, ikinä. Se on vaan keino manipuloida ja kiristää kun tuohon vedotaan.
Eikö olekin mukavaa kun koet sen saman miten suuri osa naisista tekee miehille?
Anna nyt edes joku esimerkki. En minäkään ottaisi yhtään lasta hoitoon, jos näille ei ole kasvatuksella periytetty edes peruskäytöstapoja.
Irja osta mulle traktori sellainen kaksitahti zetori, lalllallllaaa llalllaaalllAaaaaaaaaaala
Irja, Oi Irja, luepas kerran edes yksi kirja....
Irja mummu se aplle huutaa, ap valittaa täällä kolme kertaa tunnissa.
Ja me muut toivotaan, että ap jää jyrän alle kun näitä ei jaksa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Välit poikki.
Polit väikki?
Vierailija kirjoitti:
Irja mummu se aplle huutaa, ap valittaa täällä kolme kertaa tunnissa.
Ja me muut toivotaan, että ap jää jyrän alle kun näitä ei jaksa lukea.
👍🏻👍🏻👍🏻😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Irja osta mulle traktori sellainen kaksitahti zetori, lalllallllaaa llalllaaalllAaaaaaaaaaala
Hyvä kappale! Lähdetäänkö humpalle?
Minä en odota omalta äidiltäni yhtään mitään. Olen nyt yli puolessa välissä raskautta, eikä tuo ole kertaakaan soittanut tai kysynyt minulta vointia. Varmaan tulee lapsen synnyttyä otattamaan kuvat itsestään ja vauvasta ja siihen loppuu osallistuminen. Kuvia varmaan vaatii jatkossakin, jotta saa laittaa omaan someensa ikäänkuin hän olisi ollut paikalla. En osaa kasvatuksen vuoksi ottaa apua vastaankaan, mikä varmasti harmittaa anoppia, joka niin mielellään auttelisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en odota omalta äidiltäni yhtään mitään. Olen nyt yli puolessa välissä raskautta, eikä tuo ole kertaakaan soittanut tai kysynyt minulta vointia. Varmaan tulee lapsen synnyttyä otattamaan kuvat itsestään ja vauvasta ja siihen loppuu osallistuminen. Kuvia varmaan vaatii jatkossakin, jotta saa laittaa omaan someensa ikäänkuin hän olisi ollut paikalla. En osaa kasvatuksen vuoksi ottaa apua vastaankaan, mikä varmasti harmittaa anoppia, joka niin mielellään auttelisi.
Sivuuta se kasvatuksesi nyt, kiität itseäsi siitä myöhemmin. Ajattele asia niin, että apua saa lapsesi, et sinä niinkään. Teet palveluksen hänelle kun suot hänelle avaramman sosiaalisen verkoston kuin mihin äitisi sinut tuomitsi. Älä laita pahaa kiertämään.
Joko se Irja mummu leppy ja tottelee ap pas. Ka ak. Kaa nöyränä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuuta se kasvatuksesi nyt, kiität itseäsi siitä myöhemmin. Ajattele asia niin, että apua saa lapsesi, et sinä niinkään. Teet palveluksen hänelle kun suot hänelle avaramman sosiaalisen verkoston kuin mihin äitisi sinut tuomitsi. Älä laita pahaa kiertämään.
Sivuta irjan kasvatus nyt heti, opi olemaan kunnolla ja hyppää kun käsketään.
Sano ettei tarvitse tulla. Osoita ettei uhkaus tehoa.