Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideittailu: Oletko yllättättynyt positiivisesti nähdessäsi miehen livenä?

Vierailija
04.06.2015 |

Olen jutellut yhden miehen kanssa netissä ja vaikka ollaan ihan kaveripohjalla, niin mietin hänen ulkonäköään. Tiedän kyllä pituuden, painon, hiukset, iän yms. Mutta mies voi olla millainen vaan vaatetukseltaan, hygienitasoltaan, kasvonpiirteiltään jne.. Mielestäni luonne on juttelun perusteella aivan mahtava. Olen hieman pinnallinen, ja pidän huolta ulkonäöstäni ja olenkin ihan hyvännäköinen. Tai no kauniiksi on monesti sanottu, mutta en tiedä siitä. En missään nimessä edes toivo komeaa ja lihaksikasta miestä. Kunhan ei olisi epämiellyttävä. Olen joka kerta pettynyt kun olen saanut kuvan tai nähnyt livenä. Tai no kerran en, mutta olikin sellainen häntäheikki. Onko ne kuvattomat aina sellaisia mörköjä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näinpä oli heti otsikkoon tullut kirj.virhe. Voipi vilistä enemmänkin tekstissä kun en muistanut tarkistaa, vaan kirjoitin nopeasti. Ap

Vierailija
2/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä kukaan muka ole nettideittaillut? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tuolla tavalla melkein kaikki miehet. Jopa ex-mieheni, lasteni isän. Pettymyksiä ei ulkonäön suhteen tullut, koska kukaan ei valehdellut. Viimeisimmän takia jouduin vaihtamaan itse asiassa tänään numeroni. Ulkonäkö ei ollut pettymys eikä seksitaidot, mutta osoittautui vainoavaksi häiriköksi, josta tulin hänelle pakkomielteeksi. Kovan luokan rikollinen myös, mutta ulkonäkö NAM !!

Vierailija
4/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itellä on kokemusta tasan yhdestä tapauksesta: Deittisivustolla mies näytti kaikin puolin hyvältä, kasvokuvissa tosin oli aurinkolasit päässä, mutta hyvältä näytti - upea hymy jne... Sit kun näin sen eikä sillä ollut niitä aurinkolaseja niin oli kyllä pettymys mulkosilmineen :/

Melkein voisin sanoo et kyl ne kuvattomat jotain rumiluksia on tai haluaa jotain ulkonäöstään piilotella. Onhan saletisti läskilläkin aina vaan naamakuvia.

Vierailija
5/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole negatiivisesti yllättynyt. Miehet varmaan ovat, koska olen vähän liikaa kaunistellut tietoja itsestäni.

Vierailija
6/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisesti oon yllättyny niin monasti etten kuvvaa näkemätä uskaltas livenä tavata kettää ennää.hyr

Vierailija
7/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää kuva ennen tapaamista.

Vierailija
8/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok pyytää kuvaa, vaikka ollaan kaveripohjalla? Mies on todella mukava ja voisin ollakin kaveri ulkonäöstä huolimatta. Mutta yleensä tuppaa ihastumaan nuo kaverimiehet, niin en tiedä sitten. Ap

Vierailija
9/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut nykyisen aviomieheni nettideittailun merkeissä ja oli komeampi livenä kuin kuvissa. Odotin häntä paikassa X ja tunnistin hänet jo kaukaa ja teki mieli paeta, koska oli liian hyvännäköinen mulle. Mulla oli silloin vähän huono itsetunto nuorempana. Nyt ollaan rupsahdettu yhdessä.

Vierailija
10/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia? Yritän miettiä miestä pahannäköiseksi, etten pettyisi. Haluan tätä miestä jopa seksuaalisesti. En tajua itseäni, mutta hän on niin kovin ihana. En ole mennyt näin sekaisin aiemmin. Mitä hän on kertonut ulkonäöstään, niin ei edes vastaa miesmakuani. Voitteko palauttaa minut maanpinnalle? Ap

Vierailija
11/11 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tuntuu, että tämä on molemminpuolista, vaikka ollaan pidetty jutut ihan asiallisena. Voin tulla kertomaan miten tämä etenee. Tosi hitaasti varmaan. Mies kyllä vihjailee jo tapaamisesta. Voihan olla, että hän pettyy minuun. Mutta jotenkin se ei käy mielessä. Olemme todella erilaisia, mutta tunnen kyllä samankaltaisuutta kun juttelemme. Ap