Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä näkyi taas mauttomia tautointeja katukuvassa!

Vierailija
04.06.2015 |

En vihaa tatuointeja, mutta hämmentävää miten mauttomia kuvia jotkut ottavat iholleen!
Esim. Rinnassa olevat tassut, joista tulee lähinnä mieleen että koira hypännyt päälle kuraisilla tassuilla. .
Tai joka toiselta löytyvä perhonen.
Jos itse ottaisin ikuisen kuvan itselleni, Miettisin hyvin tarkkaan minkä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattarit on aina mauttomia.

Vierailija
2/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monella ex- ysäriteinil on Napakoru, hammas koru ja tribaali hakattuna johonkin päin kroppaa :-D oli sen ajan muotia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinkö että vain ne syvällisen henkilökohtaisen merkityksen omaavat mitä eriskummallisimmat taideteokset ovat ok? Paskanmarjat! Kaikki tatuoinnit on vitun hirveitä ja mauttomia. Piilonarsististen itsensäkorostajapaskojen tavaramerkki.

Vierailija
4/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautointi? Etkö edes otsikkoa viitsinyt oikolukea?

Vierailija
5/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 13:41"]

No monella ex- ysäriteinil on Napakoru, hammas koru ja tribaali hakattuna johonkin päin kroppaa :-D oli sen ajan muotia

[/quote]

joo, itse otin 97- napakorun & kielikorun, 98- ison tribaalin olkapäähän ! ja nainen olen.. lävistykset lähtivät helposti pois kun kyllästyi , mutta tuo tatuointi.. :/ liian iso peitekuvalle, liian kallis poistattaa !

Vierailija
6/6 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUI hai. Itsellä yksi tatuointi ja napalövistys. Kumpaakaan ei näe ketään muu paitsi minä ja mieheni. 3 vuotta sitten tulin uskoon. Islamin uskoon. Peitän siis vartaloni niin kuin kunnon naisten tulee tehdä.
Mieheni on ihana ja rakastavainen joten miksi haluaisin kenenkään muun näkevän minua? Olen häntä varten.
Että näin. Vähän ohis ehkä. Mutta niin kuin nro 6 sanoi. Kallista poistattaa vanhoja virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä