Uudessa lastensairaalassa jatkuvasti sairaanhoitajan paikkoja auki
Huolestuttaa, jos omat lapset sairastuvat ja ammattitaitoista henkilökuntaa ei ole.
Kommentit (10)
Ei siellä kukaan viihdy, näin olen kuullut. Ehkä yksi HUS huonoimpia työpaikkoja.
Väkisin joka lapsesta kovid näytettä, rääkkäystä, kidutusta. Tekee pahaa olla itse tekemässä sitä.
Ainakin on uudet ja hienot tilat. Luulisi, että siellä on hyvä tehdä töitä sairaanhoitajana, jos vertaa joihinkin HUS:n homeisiin sairaalamuseoihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse juurikin mietin koska on se hetki kun sanon itseni irti. T. Lasten sh
Millä osastolla olet?
On vaativaa työtä. itse en sairaanhoitajan uskaltaisi koskaan tuonne töihin. Vastuu on niin kova ja lasten lisäksi joutuu hoitaman myös ne vanhemmat siinä sivussa :(
Varmasti Espanjasta tai jostain saadaan hoitajia. Suomenkielen taidolla ei oikeastaan ole väliä, koska potilaat on muutenkin niin monesta eri kulttuurista, ettei kaikkia kieliä voi kuitenkaan osata.
Vierailija kirjoitti:
On vaativaa työtä. itse en sairaanhoitajan uskaltaisi koskaan tuonne töihin. Vastuu on niin kova ja lasten lisäksi joutuu hoitaman myös ne vanhemmat siinä sivussa :(
Viestisi perusteella olet niin huolimaton, etten haluaisi sinua hoitamaan lastani.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Espanjasta tai jostain saadaan hoitajia. Suomenkielen taidolla ei oikeastaan ole väliä, koska potilaat on muutenkin niin monesta eri kulttuurista, ettei kaikkia kieliä voi kuitenkaan osata.
Tuskin. Näin kävi viimeksi:
Nyt riitti - espanjalaiset sairaanhoitajat pakenevat Suomesta. IS
Vierailija kirjoitti:
Väkisin joka lapsesta kovid näytettä, rääkkäystä, kidutusta. Tekee pahaa olla itse tekemässä sitä.
Nielusta otettu k-näyte ei vaikuta niin häijyltä, kuin nenästä, aivojen läheltä tai vieläkin syvemmältä kairattu näyte, on kidutusta.
Testi, joka antaa helposti virheellisen tuloksen.
Itse juurikin mietin koska on se hetki kun sanon itseni irti. T. Lasten sh