Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa lastensairaalassa jatkuvasti sairaanhoitajan paikkoja auki

Vierailija
30.01.2022 |

Huolestuttaa, jos omat lapset sairastuvat ja ammattitaitoista henkilökuntaa ei ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juurikin mietin koska on se hetki kun sanon itseni irti. T. Lasten sh

Vierailija
2/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kukaan viihdy, näin olen kuullut. Ehkä yksi HUS huonoimpia työpaikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin joka lapsesta kovid näytettä, rääkkäystä, kidutusta. Tekee pahaa olla itse tekemässä sitä.

Vierailija
4/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on uudet ja hienot tilat. Luulisi, että siellä on hyvä tehdä töitä sairaanhoitajana, jos vertaa joihinkin HUS:n homeisiin sairaalamuseoihin.

Vierailija
5/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juurikin mietin koska on se hetki kun sanon itseni irti. T. Lasten sh

Millä osastolla olet?

Vierailija
6/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaativaa työtä. itse en sairaanhoitajan uskaltaisi koskaan tuonne töihin. Vastuu on niin kova ja lasten lisäksi joutuu hoitaman myös ne vanhemmat siinä sivussa :(

Vierailija
7/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Espanjasta tai jostain saadaan hoitajia. Suomenkielen taidolla ei oikeastaan ole väliä, koska potilaat on muutenkin niin monesta eri kulttuurista, ettei kaikkia kieliä voi kuitenkaan osata.

Vierailija
8/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaativaa työtä. itse en sairaanhoitajan uskaltaisi koskaan tuonne töihin. Vastuu on niin kova ja lasten lisäksi joutuu hoitaman myös ne vanhemmat siinä sivussa :(

Viestisi perusteella olet niin huolimaton, etten haluaisi sinua hoitamaan lastani.

Vierailija
9/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Espanjasta tai jostain saadaan hoitajia. Suomenkielen taidolla ei oikeastaan ole väliä, koska potilaat on muutenkin niin monesta eri kulttuurista, ettei kaikkia kieliä voi kuitenkaan osata.

Tuskin. Näin kävi viimeksi:

Nyt riitti - espanjalaiset sairaanhoitajat pakenevat Suomesta. IS

Vierailija
10/10 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisin joka lapsesta kovid näytettä, rääkkäystä, kidutusta. Tekee pahaa olla itse tekemässä sitä.

Nielusta otettu k-näyte ei vaikuta niin häijyltä, kuin nenästä, aivojen läheltä tai vieläkin syvemmältä kairattu näyte, on kidutusta.

Testi, joka antaa helposti virheellisen tuloksen.