Onko vapaaehtoisen veron mahdollisuutta puitu?
Onko hallituksessa koskaan mietitty, että eräänä tulonsaantikeinona tarjottaisiin kansalaiselle mahdollisuus maksaa vapaaehtoisesti enemmän veroja kun hänelle on säädetty? Luulen, että voisi löytyä monia hyvätuloisia ihmisiä, jotka eivät itse koe tarvitsevansa niin paljon ja tällä tavoin osallistuisivat "talkoisiin"
Kommentit (6)
Aika moni jättää hakematta tukia, jotka heille kuuluisi, esim moni vanhus
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 10:45"]
Aika moni jättää hakematta tukia, jotka heille kuuluisi, esim moni vanhus
[/quote]
Nämä kyllä varmaankin siksi, että eivät valitettavasti tiedä kaikista tuista, jotka heille kuuluisi
Voiko hallitukselle sähköpostittaa tämän ehdotuksen?
Vai muistaako joku, että tälle oli joku perustelu, miksi tätä ei voi tehdä? Oliko tämä joskus jo tyrmätty?
- ap
En kannata vapaaehtoisuutta verotusasioissa. Vähän samalla periatteella vastustan lahjoitusrahoin rakennettua lastensairaalaa. Yhteiskunnan ylläpitämistä ei voida rakentaa hyväntekeväisyyden varaan, sillä ihmiset ovat oikeasti ihan perhanan omahyväisiä ja ahneita.
Joo ja sitten saisi bonuksia kun tarvitsisi vaikka lainaa. Ikävää vain köyhä jäisi paitsi. Onhan kumma ettei ole vielä keksitty.
Minä ainakin vedin yli verokortista veroprosentin ja kirjoitin viereen tuplasti isomman luvun. Mua tosiaan verotettiin tuplasti, mutta perkele mä sain veronpalautusta sen verran mitä maksoi ylimääräistä...