Anoppi ja appiukko eivät käy katsomassa lasta- Muilla samoja kokemuksia?
Asumme anopin ja appiukon kanssa samassa kaupungissa. Matkaa on linja-autolla n. 10 km. Eivät kuulema jaksa linja -autolla tulla meille. Käyvät todella harvoin meillä.
Ongelmana on se, että he olettavat, että meidän pitäisi tulla joka vkl heille käymään. Omat vanhempani käyvät katsomassa lasta kyllä meillä. Lomallakaan eivät tule käymään, vaikka heillä on töistä vapaata.
Mitä ajattelette tällaisesta?
Kommentit (14)
Lässyn lässyn. En minäkään tulisi luoksesi edes rahasta. Toivottavasti ukkosi tajuaa erota sinusta. Olet huono nainen ja huono äiti.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkään ette mene.
Mutta sitä en ymmärrä että miksi sitä lasta pitää jonkun tulla "katsomaan"? Eikö voi vain normaalisti kyläillä?
Ihan kyläilyä tarkoitin.
Ap
Jokaisella on peruslakiin perustuva itsemääräämisoikeus tehdä omia päätöksiä, valintoja ja arvioita omassa elämässään. Esim sinä päätit tehdä lapsen ja sen isovanhemmat päätti jatkaa omaa elämäänsä kuten tähänkin asti.
Ajattelen, että nämä sinun jatkuvat aloitukset aiheesta ovat sairaita. Kannattaisikohan sinun mennä kävelylle ja hankkia sisältöä elämääsi?
🤔
Appi on käynyt meillä kerran vaikka poikansa on asunut täällä etelässä pian 30 vuotta ja lapsemmekin on jo 14. Aina on soittelemassa ja kyselemässä milloin mennään sinne.... No nykyään ymmärrän ettei vanhus jaksa enää reissata, mutta en tiedä mikä oli tekosyy esim 20 vuotta sitten kun poikansa osti okt talon tai silloin kun lapsi syntyi. Mun vanhemmat sitten taas kyläilivät vähän liiankin kanssa.
Ei meilläkään käyty kun tyttö oli pieni.
Nyt anoppi leski ja saa varmasti olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään käyty kun tyttö oli pieni.
Nyt anoppi leski ja saa varmasti olla yksin.
Katkerat akat, kuten sinä, on hirveitä. Rumia ihmisiä.
Minun appivanhempani asuvat pieness kaksiossa 400 kilsan päässä. He on eläkkeellä ja heillä on auto, myös juna ja bussi kulkisi tänne meille.
Meillä on kolme lasta, kolme koiraa ja epäsäännölliset työajat.
Meidän oletetaan ajavan sinne sitten sinä ainoana viikonloppuna jolloin ollaan molemmat kotona. Ja majoittuvan siellä ahtaassa kaksiossa lattialla.
Meillä on iso talo ja jopa oma vierassiipi, jossa oma suihku ja vessa ja kahvinkeitin jne.
Ei käy.
Onko tällä tautisella ajalla jotain tekemistä sen kanssa, että appivanhempasi eivät halua lähteä bussimatkalle, edes lyhyelle sellaiselle? Tai eivät halua tuoda tartuntaa teidän perheeseenne, jos itse ovat tartunnan saaneet? Tai pelkäävät saavansa tartunnan teiltä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä tautisella ajalla jotain tekemistä sen kanssa, että appivanhempasi eivät halua lähteä bussimatkalle, edes lyhyelle sellaiselle? Tai eivät halua tuoda tartuntaa teidän perheeseenne, jos itse ovat tartunnan saaneet? Tai pelkäävät saavansa tartunnan teiltä?
Ihan saman olin just tulossa kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman olin just tulossa kirjoittamaan.
Luulis että jos pelkäävät tautia, niin pelkäisivät myös sitä että heillä vierailtaisiin. Eihän se voi olla niin että tauti tarttuisi vain vauvaperheen kotona.
No tietenkään ette mene.
Mutta sitä en ymmärrä että miksi sitä lasta pitää jonkun tulla "katsomaan"? Eikö voi vain normaalisti kyläillä?