Kyselkää minultakin (olen 31 v. nainen)
Voisin aikani kuluksi ja flunssaisen oloni piristykseksi vastailla jos siellä on muillakin tylsää:)
Kommentit (17)
Joo nuorempana kyllä. Lukioikäisenä
Mitä teet ensimmäiseksi, kun paranet flunssasta?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:44"]Mikä susta tulee isona?
[/quote]
Hmmm..haaveita on mutta näinkin on hyvä
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:45"]Mitä teet ensimmäiseksi, kun paranet flunssasta?
[/quote]
Lenkille
Unelmoitko elää uneelmaasi vai elätkö uneelmaasi?
Oletko koskaan ryöpännyt jauhelihaa?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:46"]Unelmoitko elää uneelmaasi vai elätkö uneelmaasi?
[/quote]
Jälkimmäinen vaikka onkin ihan tavallista elämää
Hei
Missä vaiheessa sinulla on ollut pahin ikä-kriisi?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:47"]Oletko koskaan ryöpännyt jauhelihaa?
[/quote]
En : )
Laita seuraavat miehen ominaisuudet tärkeysjärjestykseen: ulkonäkö, varallisuus, status yhteiskunnassa, seksin laatu suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]Hei
Missä vaiheessa sinulla on ollut pahin ikä-kriisi?
[/quote]
Nyt helpottamassa. Perinteinen kolmenkympin kriisi. Olin heittää paljon tärkeää menemään mutta onneksi tajusin
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:49"]Laita seuraavat miehen ominaisuudet tärkeysjärjestykseen: ulkonäkö, varallisuus, status yhteiskunnassa, seksin laatu suhteessa.
[/quote]
Seksi, ulkonäkö, varallisuus ja status. Ehkä jotakuinkim äkkiä noin
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]Hei Missä vaiheessa sinulla on ollut pahin ikä-kriisi? [/quote] Nyt helpottamassa. Perinteinen kolmenkympin kriisi. Olin heittää paljon tärkeää menemään mutta onneksi tajusin
[/quote]
Minä olen saman ikäinen kuin sinä ja minulla pahin kriisi oli silloin kun täytin 26 vuotta. Silloin ei enää päässyt karkuun sitä tosiasiaa, että on jo lähempänä kolmekymmentä kuin kahtakymmentä.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]Hei Missä vaiheessa sinulla on ollut pahin ikä-kriisi? [/quote] Nyt helpottamassa. Perinteinen kolmenkympin kriisi. Olin heittää paljon tärkeää menemään mutta onneksi tajusin
[/quote]
Minä olen saman ikäinen kuin sinä ja minulla pahin kriisi oli silloin kun täytin 26 vuotta. Silloin ei enää päässyt karkuun sitä tosiasiaa, että on jo lähempänä kolmekymmentä kuin kahtakymmentä.
[/quote]
Niin. Ja nyt on tosi vaikea mieltää se tosiasia että seuraava pyöreä luku on 40
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:50"] [quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:48"]Hei Missä vaiheessa sinulla on ollut pahin ikä-kriisi? [/quote] Nyt helpottamassa. Perinteinen kolmenkympin kriisi. Olin heittää paljon tärkeää menemään mutta onneksi tajusin [/quote] Minä olen saman ikäinen kuin sinä ja minulla pahin kriisi oli silloin kun täytin 26 vuotta. Silloin ei enää päässyt karkuun sitä tosiasiaa, että on jo lähempänä kolmekymmentä kuin kahtakymmentä. [/quote] Niin. Ja nyt on tosi vaikea mieltää se tosiasia että seuraava pyöreä luku on 40
[/quote]
Minulle se on ehkä vähän helpompi, koska kaksikymppinen on vielä nuori. Kolmekymppinen ja siitä ylöspäin ovat kuitenkin aikuisia. Samahan se on miten aikuinen sitä sitten on.
Oletko käynyt koskaan vaeltamassa?