Ahdistaa.. Sen jälkeen kun mies aloitti työt..
Harrastetaan seksiä enään kerran viikossa, ennen vähintään joka toinen päivä ;( itsellänikin alkaa katoamaan seksihalut kokonaan.. On kuulemma niin väsynyt aina. Mitenhän sitten kun mä menen työelämään? Varmaan jää tämä yksikin kerta pois.. En kuvitellut että mun seksielämä päättyy 21 vuotiaana :,(
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:22"] Mitä se mies aiemmin teki, kun ei ollut työssä? Olitte kaksin kotona kaiket päivät panemassa?
[/quote]
Ihan oli valmistumisen jälkeen työttömänä jonkin aikaa..
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:20"]
Harrastetaan seksiä enään kerran viikossa, ennen vähintään joka toinen päivä ;( itsellänikin alkaa katoamaan seksihalut kokonaan.. On kuulemma niin väsynyt aina. Mitenhän sitten kun mä menen työelämään? Varmaan jää tämä yksikin kerta pois.. En kuvitellut että mun seksielämä päättyy 21 vuotiaana :,(
[/quote]
Silmäparkani.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:22"] Mitä se mies aiemmin teki, kun ei ollut työssä? Olitte kaksin kotona kaiket päivät panemassa? [/quote] Ihan oli valmistumisen jälkeen työttömänä jonkin aikaa..
[/quote]
Ja mitä sä teet kotona?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:24"]Ok. On sulla ongelmat.
[/quote]
Sulla varmaan suuremmat?
Ja sinä haluat yheiskunnan maksavan teidän paneskelunne? Häpeäisit!
No totta helvetissä miehen pitää välittömästi lopettaa työt!
Voiko seksi tuossa iässä olla edes tyydyttävää? Itse muistelen sen olleen tuon ikäisenä kauhean haparoivaa ja jyystämistä hiekkapaperiin. Nyt on ihan eri meininkinm 40 vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:36"]
Voiko seksi tuossa iässä olla edes tyydyttävää? Itse muistelen sen olleen tuon ikäisenä kauhean haparoivaa ja jyystämistä hiekkapaperiin. Nyt on ihan eri meininkinm 40 vuotiaana.
[/quote]
:D :D
Nämä surulliset kommentit taitaa tulla niiltä joilla seksielämä on loppunut jo ajat sitten, surullista. Jos tilanne ei helpotu kannattaa kannustaa miestä etsimään toista työpaikkaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:41"]Nämä surulliset kommentit taitaa tulla niiltä joilla seksielämä on loppunut jo ajat sitten, surullista. Jos tilanne ei helpotu kannattaa kannustaa miestä etsimään toista työpaikkaa.
[/quote]
Mä olen lapsen kanssa kotona vielä hetken.. Ei se ongelma ole että mies käy töissä vaan ihmettelen että onko tosiaan noin että seksi loppuu kun töihin mennään ;(
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:28"]No totta helvetissä miehen pitää välittömästi lopettaa työt!
[/quote]
Oletko vitun tyhmä vai ihan vitun tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 22:28"]No totta helvetissä miehen pitää välittömästi lopettaa työt! [/quote] Oletko vitun tyhmä vai ihan vitun tyhmä?
[/quote]Täällä pyörii ihmisiä jotka ei oikein tajua vissiin sarkasmia.
Mitä se mies aiemmin teki, kun ei ollut työssä? Olitte kaksin kotona kaiket päivät panemassa?