Meikkaako moni tuttavasi?
Minusta tuntuu että harva meikkaa paljoa. Onko tuttavapiirissäsi/työkavereissa/koulukavereissa paljon naisia jotka jaksavat maalata kunnon sotamaalin joka päivä vai onko enemmän joko kokonaan meikittömiä tai vaan vähän meikkaavia? Meikkaatko itse?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:49"]
No kyllä mä perusmeikin vedän naamaan, ei mitään sotamaalausta. Olen nin tottunut siihen jo 16-vuotiaasta lähtien, että vaikea lopettaa, jos en ihan maalle korpeen muuttais ja lakkais ihmisten ilmoilla töissä käymästä. Onko se jotain pahaa, jos haluaa näyttää siedettävältä?
[/quote]
Ei suinkaan. En tarkoittanut kuullostaa mitenkään tuomitsevalta tai mitään - mihinkään suuntaan. Kunhan kiinnostaa. Itsestäni vaan tuntuu että nykyään meikataan vähemmän tai sitten että meikki on enemmän nude-laatua. -ap
No kyllä mä perusmeikin vedän naamaan, ei mitään sotamaalausta. Olen nin tottunut siihen jo 16-vuotiaasta lähtien, että vaikea lopettaa, jos en ihan maalle korpeen muuttais ja lakkais ihmisten ilmoilla töissä käymästä. Onko se jotain pahaa, jos haluaa näyttää siedettävältä?