ei lapsia mutta kissa seuraa vessaankin
Kuinka teillä kattien omistajat? Eli nytkin se mun lapsi makaa taas sentin päässä:)
Kommentit (11)
kyllä. joka paikkaan. sylikissa. mun kulta ♡
Lapsi ei seuraa,mutta kissa seuraa vessaan, suihkuun , kantaa lelua ja pyytää leikkimään jos teen esim.ruokaa.
Kissan perässähiihtely on vähentynyt huomattavasti siitä kun se oli pentu ja nuori aikuinen. Silloin hän hiihti koko ajan perässäni minne meninkin, myös sinne vessaan. Pytyllä istuessani se alkoi kiipeillä päälläni :D
Kissa ja koira haluavat molemmat kovasti osallistua asioihin. Ja esim. saunaan kun menemme, he istuvat saunan lasi-oven takana vierekkäin tuijottamassa. Kissa pääsee jälkilöylyihin, koira odottaa, että koska tulemme pois saunasta.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:17"]
Kissa - hän? Koira - se?
[/quote]
Missä niin lukee?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:17"]
Kissa - hän? Koira - se?
[/quote]
Missä niin lukee?
Jostain syystä meidän kissa on itsenäisempi ja ihminen on hänelle vaan työkalu jota voi käyttää tarvittaessa.
Jos kissa seuraa joka paikkaan, niin se kaipaa enemmän virikkeitä. Kyse ei ole niinkään kiintymyksestä, vaan kissa omaksuu ihmisensä seurailun virikkeenä itselleen, koska ei ole muutoin saanut leikkiä/toimia vaistojensa varassa tarpeeksi. Sylikissailu on sitten sitä "oikeaa tykkäämistä".
Oon kissaihminen, ja mullakin on ollut tuollainen seuraileva kissa. Joka touhuun osallistumassa ja mielellään syliin/lähelle käpertymässä.
Hommaa kisulle aktivointileluja.
Kyllä. Ja kerran hyppäsi suoraan pönttöön, kun kannen avaaminen tuli yllätyksenä. Yleensä siis hyppää kannen päälle istumaan.
Sama juttu täällä :)