Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit tulossa ja ahdistaa :(

Vierailija
03.06.2015 |

Ihastukseni pyysi mua lähtemään hänen kanssaan treffeille viikonloppuna, mutta en tiedä haluanko mennä :( Oon joutunut niin monta kertaa pettymään miesten suhteen, että en enää usko omiin mahdollisuuksiini löytää ketään sopivaa ja solmia parisuhdetta. Tuntuu ihan turhalta nähdä vaivaa treffien suhteen, kun ei se kuitenkaan johda mihinkään pysyvään. Ahdistaa koko tilanne ja melkein toivon, ettei mies ois koskaan ehdottanut mitään, vaikka toisaalta olisi ihanaa tutustua häneen paremmin. Mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todennäköisesti haluaisi viettää aikaa kanssasi, kun pyysi sinua ulos.

Kun menet, niin älä ainakaan ota sitä asennetta, että ei tästä mitään tule. Se olisi takuuvarmin tapa varmistaa, että toisia treffejä ei tule.

Iloinen asenne ja kaikki peliin, avoimin mielin.

Vierailija
2/2 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:42"]

Mies todennäköisesti haluaisi viettää aikaa kanssasi, kun pyysi sinua ulos. Kun menet, niin älä ainakaan ota sitä asennetta, että ei tästä mitään tule. Se olisi takuuvarmin tapa varmistaa, että toisia treffejä ei tule. Iloinen asenne ja kaikki peliin, avoimin mielin.

[/quote]

Tiedostan tämän mitä kirjoitit. Mutta kun on useamman kerran jo laittanut kaikki peliin ja se on johtanut vaan pettymykseen, niin todella vaikea enää tsempata itseään tuohon mielentilaan. Pitäis varmaan alkaa treffailla vaan miehiä, joista ei ole itse kiinnostunut, niin välttyis tältä. Äääh, tiedän et oon rasittava valittaja :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä