Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Suomalaisista valtaosa tunnustautuu nykyisin fleksaajiksi

Vierailija
29.01.2022 |

eli ruokailijoiksi, jotka painottavat ravinnossaan kasviksia, mutta eivät hylkää lihaa kokonaan.”
Näin kirjoittaa uusin Yhteishyvä-lehti, s. 13.

Kuulostaa minun korvaani hyvin epäuskottavalta , että valtaosa suomalaisista tunnustautuisi fleksaajiksi tai edes ilman tunnustautumista painottaisi ravinnossaan kasviksia. Tunnustaudutko sinä fleksaajaksi? Kuinka yleistä fleksaus on sinun tuntemiesi ihmisten joukossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa kasvissyöjä mutta fleksaan esimerkiksi niin, että jos vaikka kylässä on leivottu ja leivonnassa on käytetty kananmunia, en kieltäydy tarjoilusta.

Vierailija
2/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri päinvastainen. Syön pääasiassa eläinkunnan tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleksaan päinvastoin. Painotan ruokavalioni eläintuotteisiin, mutten hylkää kasviksia kokonaan.

Vierailija
4/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tuo pidä paikkaansa. Ei varmasti ole asiaa kysytty kaikilta suomalaisilta, ainoastaan Kallion punavihervegaaneilta. ja vedetty vääriä johtopäätöksiä.

Olen aina ollut sekasyöjä. Se on sekasyöjä eikä mikään vatun fleksaaja!

Vierailija
5/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta on liioittelua. 

En tunne ainuttakaan ihmistä, joka olisi kasvissyöjä. Olen 30 ja useimmat tuntemani ihmiset ovat iältään 20-40.

Vierailija
6/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin eka, että tässä tarkoitettiin sitä leveilyfleksausta, mutta petyin ku kyseessä oli vaan ruokavaliojuttuja.

Vierailija
7/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä juuri aiheeseen liittyen pseudotieteellinen artikkeli, että lihansyönnin merkitystä ihmisen evoluutiossa on liioiteltu, kertovat tuoreet luulöydökset. 

Tieteellinen faktahan siis on, että ihmisen aivokapasiteetti alkoi kehittyä räjähdysmäisesti kun opimme kypsentämään lihaa. 

Ylellä näyttää olevan Stalinin menetelmät käytössä. Kun syyllinen tiedetään, niin rikos keksitään kyllä. Samalla tavalla löytyy tieteellinen tutkimustulos kyllä jokaista mahdollista aivopierua puoltamaan kun valikoiden etsitään. 

Vierailija
8/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö fleksaus tarkoita näyttämistä/ytymistä? Tyyliin fleksaillaan kalliilla autolla tai kellolla?

Vierailija
9/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ketään, joka ei painottaisi kasviksia ruokavaliossaan, vaikkei olisikaan täysin kasvissyöjä. Monta kasvissyöjääkin on joukossa. Tunnen kaikenikäisiä ihmisiä, monista yhteiskuntaluokista, tosin suurin osa akateemista keskiluokkaa.

Vierailija
10/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikille pitää nykyään olla joku tyhmä lokero ja sille lokerolle vielä typerämpi nimi?

Joo syön lihaa ja kasviksia. Kasviksia enemmän kuin lihaa niin kuin viimeiset 30 vuottakin. Ennen minua kutsuttiin normaaliksi, nykyään joku fleksaaja.

Vierailija
11/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on fleksaamista? Kirjoittajan mielestä kaikkien pitäisi hylätä liha kokonaan?

Vierailija
12/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähensin kasviksia reilusti ja siihen loppui iänikuinen turvotus ja tukala olo vatsassa.

Vierailija
13/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleksaaminen on kehuskelua. Mutta kuinka moni suomalainen tunnustautuu seksaajaksi?

Vierailija
14/14 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hieman vähähiilihydraattisia kasviksia ja paljon lihaa, sisäelimiä, kananmunia, kalaa ja juustoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme