Onko teille muille käynyt niin vaikkapa kaupassa tms. että joku henkilö on tuntunut tutulta, mutta oikeasti tutustuttekin tähän vasta myöhemmin
Olen tavannut näin tulevan työnantajani (kassajonossa) ja veljeni uuden naisystävän (kirjastossa). Eli he ovat tuntuneet tutulta ennen kuin meitä on edes esitelty.
Nykyään kun jonkun tuntemattoman kohdalla tulee tuo outo tunne, alan miettiä missä kohtaa ja miten hän tulee elämääni.
Kommentit (6)
Ei mutta naisia ketä olen stalkkaillut on saattanu tulla vähän ajan päästä livenä vastaan. Se jos jokin on häämmentävää.
M44
Ei aivan noin, mutta joskus esim. istunut juttelemaan jonkun kanssa ja jostakin vain tuli mieleen sanoa: oletko Hattuvaarasta? Hämmästys oli melkoinen kun vastaus oli kyllä, emmekä olleet koskaan ennen tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin, mutta minulla käy välillä niin, että kauempaa katsoen luulen näkeväni jonkun tutun ja sitten lähempänä huomaan, että erehdyin henkilöstä. Sitten menee hetki ja tuo ihminen, joksi tuota tuntematonta luulin tuleekin oikeasti vastaan. Näin on käynyt usein. Hämmentää.
Luonnollista jos alat ajattelemaan, että kyseinen henkilö voisi liikkua siellä päin tai tulla vastaan. Sitten olet skarppina kun hän tulee ja huomaat tuttusi.
Ap: jospa työnantaja tottui ulkonäköösi kaupassa vai näkikö hän sinut? Tai käyttäydyit haastattelussa rennommin kun hän vaikutti tutulta.
Veljen tyttöystävässä taas voi olla jotain samaa, johon veljesikin on kiinnittänyt huomiota.
Ei noin, mutta minulla käy välillä niin, että kauempaa katsoen luulen näkeväni jonkun tutun ja sitten lähempänä huomaan, että erehdyin henkilöstä. Sitten menee hetki ja tuo ihminen, joksi tuota tuntematonta luulin tuleekin oikeasti vastaan. Näin on käynyt usein. Hämmentää.