Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asuntojen hinnatkin nousseet. Ennen 550e maksanut yksiö on nyt yli 600e

Vierailija
29.01.2022 |

Ennen on täällä päin maksanut 35 neliön yksiö noin 550e. Nyt ne on jo kaikki yli 600 euroa. Miksi vuokrat nousevat myös? Palkat eivät ole nousseet.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika halpoja asuntoja. Minä olen ihan kymmeniätuhansia ja satojatuhansia maksanut asunnoista. En tiennyt että niitä saa alle tonnilla. Vuokrat yleensä satasia per kuukausi niin takaisinmaksuaika on kyllä kieltämättä kohtuullinen. Voisin harkita kyllä vuokraloordiksi alkamista noilla hinnoilla.

Vierailija
2/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti vuokrat nousevat ylös, kun kulut nousevat. Ainakin energia ja kiinteistöverotus ainakin kallistuneet tosi paljon. Vuokria nostetaan samassa suhteessa. Eivät vuokranantajat halua tehdä tappiota tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan myrkkypiikit on tehneet tehtävänsä, asuntoja saa ilmaiseksi.

Vierailija
4/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ay pellet nostavat kajamon vuokria  että saavat paperi tovereiden sakot laittomista lakoista maksettua.

Vierailija
5/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulut nousee niin tottakai ne päätyy vuokriin.

Vierailija
6/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuokra aleni 300 €:sta 220 €:oon. Kun asuu alueella, jossa ei ole liikaa vuokralaisia, niin voi asua halvalla vuokrallakin.

Vierailija
7/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vuokra aleni 300 €:sta 220 €:oon. Kun asuu alueella, jossa ei ole liikaa vuokralaisia, niin voi asua halvalla vuokrallakin.

Taidan asua jossain rotankolossa tuolla hintaan.

Vierailija
8/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea?

Vierailija
9/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys tulee romahtamaan entisestään, jos tämä trendi jatkuu että elämisen hinta nousee ja nousee, ja palkat pysyy samoina. Hädin tuskin on varaa kohta elättää itseään!

Vierailija
10/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät tingi. 

Jos joku pystyy porukalla ostamaan kokonaisia taloja, vuokratason saa päättää, ikään kuin maan systemaattinen velkaantuminen ei olisi oma murhe.

Vierailija
11/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis vuokra yksiöstä, me olemme samalla hinnalla vuokranneet saunallista neliötä meren lähellä.

Vierailija
12/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys tulee romahtamaan entisestään, jos tämä trendi jatkuu että elämisen hinta nousee ja nousee, ja palkat pysyy samoina. Hädin tuskin on varaa kohta elättää itseään!

Suomen on kai tarkoitus houkutella Suomeen paljon työvoimaa ulkomailta. Se on ilmeisesti kannattavampaa, kuin yhden kansalaisen "kustantaminen" tuottoisaksi.

Vierailija
13/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kallis vuokra yksiöstä, me olemme samalla hinnalla vuokranneet saunallista neliötä meren lähellä.

Helsingissä taas aloituksen yksiö maksaa helposti yli 1000e. Missä on noin halpaa?

Vierailija
14/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet

Nam

Nam

Vierailija
15/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena voi asua ahtaasti, eikä opettele ostelemaan krääsää.

Säästöä.

Vierailija
16/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä kaksionkin saa keskustasta 650 euroon. Täällä on liikarakennettu niin on aiheuttanut vuokralaisten markkinat.

Vierailija
17/17 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen on sairastuttanut eräiden silmitön ahneus. Valtion olisi pitänyt puuttua tuohon, mutta se on mukana samassa juonessa :/