Pituusketju, nyt se selvitetään, kuka haluaa pitkän ja kuka pätkän! VIRALLISESTI
Kirjoita viestiin vaan:
1. Minkä pituinen olet
2. Nainen vai mies
3. Mikä olisi unelmien kumppanin pituus
Näin ennalta uskoisin, että makuja on monia, niin kuin ihmisiäkin, mutta sehän kohta selviää.
Kommentit (97)
162cm n.
Ei väliä,kunhan itseäni pidempi. Ei liian pitkä kuitenkaan. Kivempi suudella kun ei tarvitse kurkotella liikaa.
Tosin en hae miestä niin turhaan tähän osallistun.
En tajua näitä "yksittäisiä” kriteereitä yhtään.
Olen 178-senttinen nainen, tykkäisin kumppanista, joka olisi 185-195-senttinen mies. Tai mitä tahansa noin 180 sentistä reiluun kahteen metriin.
1. 160 ja rapiat
2. N
3. n. 185 cm
1. 171 cm
2. Nainen
3. Ihan sama, mutta tyhmä tai ilkeä ei saa olla.
Lyhyt pienikoinen nainen seksikäs. Honkkeliinkin kassit tyhjentää jos ei muuten pahan näköinen.
Olen 160 cm nainen ja elämäni suurimmat rakkaudet ovat olleet vähän alle 170 cm - 178 cm.
Olen 166 cm. Tykkään, että mies on jonkin verran pidempi. Kasvot kuitenkin tasolla, johon ei tarvitse niskaansa nyrjäyttää nähdäkseen.
Toisaalta sivuseikka, varmaan pitkäkin käy. Mutta, kun nyt tätä yksityiskohtaa kysyttiin, niin 170-175.
Itseäni lyhyemmän kanssa olisi hieman sopeutumista, mutta varmasti sekin kävisi.
1. 158cm
2. Nainen
3. 155-165 (Nainen)
ÄÄÄH. Luulin, että joku keksi sellaisen Tinderin, mihin vaan laitetaan toive-munanmitta, ja sit saa listan miehiä josta valkata...
Vierailija kirjoitti:
1. 158cm
2. Nainen
3. 155-165 (Nainen)
Eli 69 lemppariasento?
1. 190 cm
2. M
3. n. 170- 175 cm (kunhan kroppa on kuin Dakota Jadella)
1. 173
2. N
3. Samanpituinen on ehdottomasti paras, sentti sinne tänne, ei haittaa