Olin masentunut, mutta kun tulin tänne virkistyin.
Kommentit (12)
Täällä on tavallista älykkäämpää porukkaa, se on syy olla täällä.
Sen takia kun täällä on kaikki virkistymässä ja viihdytämme toinen toisiamme :D Tervetuloa vaan.
Mulle käy täällä yleensä toisinpäin.
Johtuu ilkeilystä.
Kiinnostaisi mikä on se asia,joka vei masennuksesi?
Ei täällä muita olekaan kuin me 6 masentunutta.
Vierailija kirjoitti:
Hei mukava meno! pidetään bileet!
Pidä ne bilees yksinäs. Taas alko masentaa, moi. Lähden uuteen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ilkeilystä.
Ihmiset ympärillä. Tuntuu, että valoni hiipuu. Yritin tänäänkin kovin olla hyvä ihminen, mutta kaveri näytti hapanta naamaa. Vein pelaamaan tennistä ja maksoin opettajankin meille. Menimme vielä jonnekin perähikiälle pelaamaan. Kaveri ei ottanut edes urheiluvaatteita päälle.
Lapsena en kestänyt epäesteettisyyttä. Sitten vain totuin siihen, koska elämä on vaikeaa, jos tekee kaikesta vaikeaa. Vaistoan, jos minua ei arvosteta. Inhoan, jos joku kommentoi tekemääni työtä. Isken takaisin.
Tälläisiä syitä.
ihmiset masentavat. Tunnen energiavarastoni tyhjentyvän. Haluan vetäytyä yksinäisyyteen lataamaan akkuja.
Ehkä minulla on tavallista enemmän energiasyöppöjä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ilkeilystä.
Ihmiset ympärillä. Tuntuu, että valoni hiipuu. Yritin tänäänkin kovin olla hyvä ihminen, mutta kaveri näytti hapanta naamaa. Vein pelaamaan tennistä ja maksoin opettajankin meille. Menimme vielä jonnekin perähikiälle pelaamaan. Kaveri ei ottanut edes urheiluvaatteita päälle.
Lapsena en kestänyt epäesteettisyyttä. Sitten vain totuin siihen, koska elämä on vaikeaa, jos tekee kaikesta vaikeaa. Vaistoan, jos minua ei arvosteta. Inhoan, jos joku kommentoi tekemääni työtä. Isken takaisin.
Tälläisiä syitä.
Ja miten palsta tähän vaikuttaa?
Siis palstalla tulee parempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ilkeilystä.
Tälläisiä syitä.
Ja miten palsta tähän vaikuttaa?
Siis palstalla tulee parempi mieli?
Joskus, aika usein. Syystä että valitsen aiheet, joista haluan keskustella. Ihan se, että on yksin hetken. Toimii samoin, kuin vaikka jonkun tv-sarjan katsominen. Ympärillä olevat ihmiset väsyttävät.
Sama täällä!