Myrskykarkit on nyt syöty, mutta myrsky ei ole alkanutkaan
Kommentit (29)
Söin myrskyomenapiirakkaa ja myrskyvaniljakastiketta. Ja join kaksi mukillista myrskykahvia. 😋
Pussi Amerikan pastilleja meni, nyt vuorossa lätkäliigat. Onko näiden koostumusta muutettu? Muistelen, että 90-luvulla maistuivat erilaiselta.
🇺🇦🇮🇱
Mä söin äsken myrskylaskiaispullan, nyt on vuorossa myrskypringlesit ja myöhemmäksi vielä myrskykarkkipussi. 😋 Oon varautunut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vehnäpaahtoleipää, oivariinia ja luumumarmeladia. Siinä yksi vaihtoehto. Meneeköhän siitä vatsa löysälle? Toisaalta ei tuo haittaisi, en mene huomenna minnekään.
Vähän vedenjakelusysteemistä riippuen sähköjen meneminen voi heti katkaista vedet. Pöntön säiliössä on yksi huuhtelu jemmassa, käytä se silloin viisaasti.
Ei ole täällä myrskystä havaintoa ja myrskykarkitkin täten korkkaamatta. Ruskeat turkinpippurit keltaisessa pussissa.
Myrskykarkit, miten hauska ajatus. Kaikkea te keksitte!
Mulla on jäljellä vielä puoli pussia myrskykarkkeja ja myrskysipsejä. Riittää vielä tällekin päivälle, mikäli vielä myrskyää. 😊
Minulla on myrskykaakaojauhetta vielä puoli purkkia. Enpä ole vähään aikaan nähnyt tällaista lumimäärää. Hienon näköistä jos tykkää talvesta
Vehnäpaahtoleipää, oivariinia ja luumumarmeladia. Siinä yksi vaihtoehto. Meneeköhän siitä vatsa löysälle? Toisaalta ei tuo haittaisi, en mene huomenna minnekään.