Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrskykarkit on nyt syöty, mutta myrsky ei ole alkanutkaan

Vierailija
29.01.2022 |

🙄

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäpaahtoleipää, oivariinia ja luumumarmeladia. Siinä yksi vaihtoehto. Meneeköhän siitä vatsa löysälle? Toisaalta ei tuo haittaisi, en mene huomenna minnekään.

Vierailija
22/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin myrskyomenapiirakkaa ja myrskyvaniljakastiketta. Ja join kaksi mukillista myrskykahvia. 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi Amerikan pastilleja meni, nyt vuorossa lätkäliigat. Onko näiden koostumusta muutettu? Muistelen, että 90-luvulla maistuivat erilaiselta.

🇺🇦🇮🇱

24/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin äsken myrskylaskiaispullan, nyt on vuorossa myrskypringlesit ja myöhemmäksi vielä myrskykarkkipussi. 😋 Oon varautunut hyvin.

25/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä karkkitilanne nyt?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
26/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehnäpaahtoleipää, oivariinia ja luumumarmeladia. Siinä yksi vaihtoehto. Meneeköhän siitä vatsa löysälle? Toisaalta ei tuo haittaisi, en mene huomenna minnekään.

Vähän vedenjakelusysteemistä riippuen sähköjen meneminen voi heti katkaista vedet. Pöntön säiliössä on yksi huuhtelu jemmassa, käytä se silloin viisaasti.

Ei ole täällä myrskystä havaintoa ja myrskykarkitkin täten korkkaamatta. Ruskeat turkinpippurit keltaisessa pussissa.

Vierailija
27/29 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrskykarkit, miten hauska ajatus. Kaikkea te keksitte!

28/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäljellä vielä puoli pussia myrskykarkkeja ja myrskysipsejä. Riittää vielä tällekin päivälle, mikäli vielä myrskyää. 😊

Vierailija
29/29 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myrskykaakaojauhetta vielä puoli purkkia. Enpä ole vähään aikaan nähnyt tällaista lumimäärää. Hienon näköistä jos tykkää talvesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi