Myrskykarkit on nyt syöty, mutta myrsky ei ole alkanutkaan
Kommentit (29)
Olisit säästänyt! Nyt vasta alkaa kiihtyä. Puolenyön aikaan on jo aika erinäköinen meisinki.
Täällä on jo aika kohtalainen lumi pyry.
Ei myrskyä, ei karkkia eli nyt on täydellinen morkkis.
Eikö karkkipussissa lukenut että avataan vasta myrskyn saavuttua.
Mä söin mun myrskypitsan ja nyt on maha niin täynnä, ettei sinne uppoa enää mitään. Tässä, saat mun myrskysuklaapatukan, ole hyvä ❤️
Hae autolla kehän varrelta prismasta lisää? Et uskalla..? Nössö.
Minä söin mun täytettävän joulukalenterin karkit ennen ensimmäistäkään joulukuun päivää. Piti hakea kaupasta uudet. Söin nekin ennen ekaa päivää.
Sipsejä olis kaapissa vielä, ne ehkä maistuis tuon makean mätön jälkeen. Kauppaan en enää tänään viitsi mennä.
Mulle tulee myrskynälkä, kun luen näitä postauksia. Lapsille on keittiön pöydällä kulhollinen sipsejä, mutta olen itse välttänyt niitä kolesterolin vuoksi. Maltankohan?
Vierailija kirjoitti:
Minä söin mun täytettävän joulukalenterin karkit ennen ensimmäistäkään joulukuun päivää. Piti hakea kaupasta uudet. Söin nekin ennen ekaa päivää.
😄
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee myrskynälkä, kun luen näitä postauksia. Lapsille on keittiön pöydällä kulhollinen sipsejä, mutta olen itse välttänyt niitä kolesterolin vuoksi. Maltankohan?
Iske kimppuun vaan!
lunta on tullut jo vajaa sentti, mutta puiden oksat eivä ole liikahtaneetkaan tämän päivän myrskyssä
Minä söin myrskykakun.