Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vanhan esineesi katoaminen tai hävittäminen harmittaa sinua?

Vierailija
29.01.2022 |

Minua harmittaa vanhan harlekiininukkeni katoaminen... Taisi jäädä vanhemmiltani muutossa varastoon, jättivät tilalle muuttavan perheen lapsille. Niitä ei ole enää tehty aikoihin, taisi olla vain yksi tekijä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, että vanhempani antoivat pois hirmuiset määrät 1970-luvun Matchbox-pikkuautoja ja muovisia sotamiehiä. Noista saisi nyt hyvät rahat nettihuutokaupoista.

Vierailija
2/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain, yritän muistella. Mutta kun elää tämän tavarapaljouden keskellä, ehkä lopultakaan ei tarvitse harmitella, vaikka jotain tärkeää onkin hävinnyt tai annettu pois – enhän edes nyt muista sitä. En kuitenkaan sano sinulle, ap, ettet saisi nukkesi häviämistä harmitella, vaan puhun omasta puolestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lompakkoni ja puhelimeni. Ne ryöstettiin Helsingin asemalla yli 20 vuotta sitten.

Vierailija
4/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eksän äidiltä kauniin korun lahjaksi, mutta se ilmeisesti rikkoutui ja putosi jonnekin.

Vierailija
5/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa, että vanhempani antoivat pois hirmuiset määrät 1970-luvun Matchbox-pikkuautoja ja muovisia sotamiehiä. Noista saisi nyt hyvät rahat nettihuutokaupoista.

Itselläni oli Avaruusasema Alfa -tvsarjasta sellainen metallinen avaruusalus "Eagle", ehkä parikymmentä senttiä pitkä ja nykyään keräilijäpiireissä aika arvokas. Jonnekin on hävinnyt niin kuin muutkin lelut :(

Vierailija
6/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 20cm vauvanukke jollaisella leikin vuosikymmeniä sitten.  Oli harvinaisuus jo silloin.  Olisikohan tullut joululahjaksi amerikan tädiltäni, suomessa ei silloin niitä valmistettu ainakaan.

Vierailija
7/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat Aku Ankat ja teini-iän bändipaidat. Ovat "kadonneet" lapsuudenkodista johonkin.

Vierailija
8/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilin sarjakuvia lapsena. Ruutu,nonstop,pecos bill buffalo bill tarzan. Serkku tuli lapsineen kylään.se niistä.

Töissä eräs yypiö pölli mukini.en oikein ymmärrä mikä siinä oli takana.pervo?

Vierailija
9/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat keräilypostimerkkini annettiin ilman lupaani lapsuudenkodistani sukulaispojalle, jolla ne eivät kauan säilyneet.

Olin tosi vihainen.

Vierailija
10/10 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun lellikkilapselle lahjoitettiin vanhoja sisarusteni leluja, joilla oli paljon tunnearvoa. Sitten niitten lelujen perään haikailtiin, kun sisarukset saivat itse lapsia.

Leluja ei enää siinä vaiheessa ollut olemassakaan. Ei pidä olettaa, että kun antaa tavaroita pois, niin ne sitten säilyy vuosikausia hyvässä kunnossa ja niitä voi vaatia takaisin.