Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä sinä sairaanhoitaja olet töissä?

Vierailija
03.06.2015 |

Missä kaikkialla olet ollut valmistumisen jälkeen? Myös, jos olet vaihtanut alaa, niin se kiinnostaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa.

Vierailija
2/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjänä eräässä sisustusliikkeessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aluesairaaloiden ja yliopistosairaaloiden päivystyksissä ja päivystysosastoilla, tehostetussa hoidossa ja tehohoidossa eri erikoisaloilla, ambulanssissa. Lyhyet keikkatyöt tk:n vuodeosastolla ja näistä juuri tämä viimeinen on se, jota en aio tehdä ikinä. TK ei ole mun juttuni, ei myöskään kotisairaanhoito.

nyk. kotirouva

Vierailija
4/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh suljetulla. Parasta työtä ikinä :)

Vierailija
5/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teholla ja vuodeosastolla. Tykkään vuodeosastotyöstä, mutta ehkä joskus voisin mennä tehollekin vielä. Siellä saa paremmin keskittyä yhteen potilaaseen kerrallaan. Ja haluan vielä opiskella lisää. Jos pääsen, menen täydennyskoulutukseen syksyllä ja yliopistoon myöhemmin.

Vierailija
6/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:28"]

Olen ollut aluesairaaloiden ja yliopistosairaaloiden päivystyksissä ja päivystysosastoilla, tehostetussa hoidossa ja tehohoidossa eri erikoisaloilla, ambulanssissa. Lyhyet keikkatyöt tk:n vuodeosastolla ja näistä juuri tämä viimeinen on se, jota en aio tehdä ikinä. TK ei ole mun juttuni, ei myöskään kotisairaanhoito.

nyk. kotirouva

[/quote]

Miksi ei tk tai kotisairaanhoito?

Vierailija
7/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 08:38"]

Olen sh suljetulla. Parasta työtä ikinä :)

[/quote]

Kiinnostaa tämä, vaikea vaan päästä ilman kokemusta.. Saanko kysyä, että minkälainen on tyypillinen työpäiväsi?

Vierailija
8/8 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk:n vuodeosastolla (ei mun paikka!), yksityisellä terveysasemalla, yliopistosairaalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän