3 lasta, 20 vuotta ja makuuhuone
Kolmen lapsen ja 20 vuoden yhteiselon jälkeen eukostani on tullut todella lihava. Selluliittiä löytyy ihan jokaisesta paikasta sekä löysää nahkaa ja raskausarpia on joka paikassa jopa rinnoissa ja selässä.
20 vuotta sitten eukko oli ihan super hoikka. Painoa varmaan 60 jos sitäkään. Näin ne vaan vuodet menee.
Itse kärsin ylivilkkaasta aineenvaihdunnasta joten olen aina pysynyt sopusuhtaisena. Pituutta 173 ja painoa 68kg. Eukon painon voi helposti tuplata minuun verrattuna.
Kertokaa oi viisat naiset että miten minun pitäisi innostua seksistä tässä tapauksessa?
Tämä nainen kun ei mistään kohtaa kiihota minua seksuaalisesti. Hän on minun elämäni kumppani ja lasteni äiti ja varmasti yhdessä ollaan loppuun asti. Olen hänelle paljosta kiitoollinen ja muuta diibadaabaa mutta mieluummin vetelen kätöseen kun römyän kummulle ja tämä on aidosti ja oikeasti ongelma makkarin puolella.
Kommentit (13)
Jaahas missäs ne naiset nyt ovat? Tässä olisi taas optimaalinen mahdollisuus dissata miehiä.
Pistäkää nyt vähän miesvihaa kehiin
Vierailija kirjoitti:
Jaahas missäs ne naiset nyt ovat? Tässä olisi taas optimaalinen mahdollisuus dissata miehiä.
Pistäkää nyt vähän miesvihaa kehiin
Mitä miesvihaa tässä tarvitaan? En vain oikein tiedä mitä sanoa. Hankala tilanne sulla, Ap. Minkälainen vaimosi luonto on? Suuttuuko helposti? Onko yrittänyt laihtua? Haluaisiko hän seksiä? Onko painonnousu ollut koskaan puheenaiheena?
Ei kai siinä auta kuin keskustella seksittömän liiton säännöt = löytyykö yhteisymmärrys vai eroatteko.
Vierailija kirjoitti:
Pariterapiaan?
Mitä terapiaa tuohon tarvitsee? Jos aloittajaa ei kiinnosta, olkoon ilman, omapa on ongelmansa. Tyhmä jos kuvitteli vaimonsa pysyvän aina samanlaisena kuin oli nuorena.
Voit esimerkiksi kokkailla herkullista ja kevyttä ruokaa sekä ostaa juhlapäivinä lahjaksi vaimollesi liikunnallisia lahjakortteja. Mielestäni sinun on jopa velvollisuus ottaa asia puheeksi, vaikka vaimo suuttuisikin. On eri asia lihota kymmenen kiloa kuin kolmekymmentä, ja ilmeisesti vaimosi on jo sairaalloisen lihava. Jos mikään ei auta, niin sun pitää valita joko seksitön liitto tai ero.
Olen nainen, enkä itsekään kiihotu lihavista miehistä, joten ymmärrän kyllä tunteesi.
Olet ehkä hoikka, mutta oletko varmasti itse aivan samannäköinen kuin 20 vuotta sitten? Ei ryppyjä, ei mitään vanhenemisen merkkejä jne. Ilmeisesti, kun kehtaat noin rumasti puhua vaimosi ulkonäöstä. Onneksi olkoon sinulle, me muut vanhenemme.
Ei liity mitenkään äitiyteen toi läskistyminen. Kai haluaakin välttää seksin kanssasi, joten vatkaa vain käteen kuten tähän asti.
Siis olet itse miniatyyrikokoinen? 173 cm/68 kg ei ole edes hoikka, sinulla on 5 kg liikaa painoa.
Minkä ikäiset lapset teillä ap on?
Kannattaisiko keskustella sen vaimon kanssa terveydelliseltä kannalta. Jos tosiaan painaa yli 130kg, on se todella vaarallista. Yhdessä ruovalio ja liikunta osaksi elämää.
Olen nähnyt läheltä vastaavan tilanteen, jossa mies valitti, mutta samalla ei suostunut luopumaan pitsaperjantaista, sipsi+leffailloista tai lähtemään vaimon kanssa kävelylle, koska eihän hänellä ole ongelmaa. Erohan siinä tuli ja vaimo laihtui sitten yksinään. Nykyään mies valittaa sitten, että miksei vaimo voinut avioliiton aikana laihtua ja eron jälkeen tapahtui heti. Olisikohan se jatkuva mollaaminen ja tuen puute vaikeuttanut laihtumista.
Ap on vaan huono trölli, kukaan nainen ei kattelis tuota käpyä vuottakaan.
Eukko rasvaimuun. Alkaa kilot karista ja löysät voi aina leikata pois