Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö työkkärissä käydä nykyään kuinka usein?

Vierailija
02.06.2015 |

Vaikuttaa vissiin paljon onko nuori vai venhempi ihminen? pitää pian ilmottautua työkkäriin ja ennen sielä piti käydä kolmen kuun välein. Seinäjoella asun ja oon 24v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakuntaisia eroja siinä vissiin on paljonkin

Vierailija
2/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin asioin Seinäjoella, eikä siellä ole aikaa ketään tavata. Olen ollut työttömänä 1,5 vuotta ja kerran olen käynyt. Sen lisäksi olisi ollut yksi aika tuossa viime tammikuussa, mutta peruivat sen, eikä ole tullut uutta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä nyt en tiedä onko hyvä vai huono asia mutta mulle tuli yllätyksenä että nykyään lähettävät työtarjouksia. Niihin työpaikkoihin on pakko hakea ja jos ei hae, niin menee asia johonkin käsittelyyn ja voit menettää päivärahan. Näin sitä työvoimatoimistossa ramppaamista on vähennytty ja lähettävät papereita kotiin.

Vierailija
4/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:26"]

mä nyt en tiedä onko hyvä vai huono asia mutta mulle tuli yllätyksenä että nykyään lähettävät työtarjouksia. Niihin työpaikkoihin on pakko hakea ja jos ei hae, niin menee asia johonkin käsittelyyn ja voit menettää päivärahan. Näin sitä työvoimatoimistossa ramppaamista on vähennytty ja lähettävät papereita kotiin.

[/quote]

No ei noitakaan usein tule ja yleensä ne on semmosia mihin on jo muutenkin hakenut tai hakemassa. Sieltä mol:stahan ne virkailijat niitä tulostelee ja postaa eteenpäin. Voin kuvitella miten masentavaa niidenkin työ on.

Vierailija
5/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin minäkin luulin että olisivat sellaisia mihin muutenkin hakisi, mutta kun ei se ainakaan minun kohdallani ole ollut niin ja koko ajan mulle on niitä tullut postissa. Ehkä eniten ottaa päähän se että työpaikat saattavat olla eri paikkakunnalla ja vaikeuttavat taas asioita kun lasten hoitopaikka eri paikkakunnalla. Paskinta oikeesti on kun ei niissä ole mitään neuvotteluvaraa vaan on PAKKO ko. paikkaa hakea.

Vierailija
6/6 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:43"]

No niin minäkin luulin että olisivat sellaisia mihin muutenkin hakisi, mutta kun ei se ainakaan minun kohdallani ole ollut niin ja koko ajan mulle on niitä tullut postissa. Ehkä eniten ottaa päähän se että työpaikat saattavat olla eri paikkakunnalla ja vaikeuttavat taas asioita kun lasten hoitopaikka eri paikkakunnalla. Paskinta oikeesti on kun ei niissä ole mitään neuvotteluvaraa vaan on PAKKO ko. paikkaa hakea.

[/quote]

Sinä itse olet määritellyt jonkun työnhakualueen. Toisaalta joillakin se 'toinen paikkakunta' on vain kivenheiton päässä, ja voihan hoitopaikkaa hakea sitten sieltäkin. Voivathan lapset käydä kouluakin eri paikkakunnalla, miksi ei sitten päivähoidossa?