Millaista lämpötilaa toivoisit tälle kesälle?
Siis tänne Suomeen? Toivotko että tulisi viikkokausia kestävät +40 asteen superhelteet, vai kuumempaakin kenties?
Kommentit (21)
Max 22 ja lempeää tuulta, välillä vähän pilvipeitettä, nopeita sadekuuroja.
Puolipilvistä, vesisadetta kuitenkin riittävästi ja lämpötila n. 20 asteen paikkeille. 24 on oma maksimi. Minimiä ei ole, jos tulee lumisadetta sitten tulee. Mieluummin kylmähkö kesä kuin helteinen.
22-24. Öisin sateet. Sellainen kesä kun oli pari vuotta sitten oli tosi jees!
Jos T-paita päällä pärjää, niin se on ok. Asteina jotain 15-25. Mulle jotain 30 on maksimi.
Sellainen sopivan lämmin, että voisi pitää vaikka neuletakkia tai hupparia päällä ulkona jos haluaa, mutta t-paidallakin pärjäisi. Tällä hetkellä on juuri sellaiset kelit, mistä tykkään eniten.
Sellainen 15-30 astetta sais olla ympäri vuoden. Viime kesänä oli hetken aikaa ihanan lämmintä. Kiva olis saada sellanen uudestaan ja vois se olla jonkun verran kauemmin. Pääasia ettei vaan tulis talvea eikä menis koskaan pakkaselle.
Sellaista kuin nyt, 15-20 astetta. Pilvisyyttä sopivissa määrin.
Semmosta 20-30 astetta ja vettä sopivin väliajoin, ettei ihan kuitenkaan luonto kuivu.
20-40°C ja sitten välil kunnon ukkosta. :3
23-30 astetta päivällä, yöllä 15. Välillä kunnon ukkosmyrskyjä.
Min 25 astetta ja klo 23 jälkeen voi laskea 22, mutta ei mielellään.
12,3 maanantaisin kun pitää taas mennä töihin, tiistaina sama lämpötila ja vähän sadetta, keskiviikoisin alle 10 astetta että ei vituta liikaa kun odottaa jo viikonloppua. Torstaisin hyvin pilvistä ja sadetta (lämpötilalla ei merkitystä). Perjantaista sunnuntaihin sitten vähintään 25,4 + sininen taivas. Sit kun mulla on loma aina vähintään 26,38 astetta (välillä saa tulla lyhyet ukkoskuurot että mun ei tarvitse kastella nurmikkoa ja kukkapenkit koko ajan - ja kesällä on kiva käydä uimassa kun ukkostaa ja sataa)
15 - 20. Jos yöt voisi olla jotenkin mystisesti kylmempiä niin päivällä saisi olla vaikka 25-30.
Aurinkoista ja 20-30 astetta joka päivä, välillä voi sataa vähän ettei kaikki kuivu.