Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 26v neitsyt mies

Vierailija
02.06.2015 |

En ole ruma enkä ylipainonen joten ei siitä johdu. Olen liian epäsosiaalinen ja outo. Tuskin tulen saamaan naista ja kuolen kokemattomana. On tosi traagista mutta naisilta en saa edes sääliä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole neitsyeitä!!

Vierailija
2/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnasta sovitaan, mä voin auttaa, ettet kuole neitsyenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:46"]

En ole ruma enkä ylipainonen joten ei siitä johdu. Olen liian epäsosiaalinen ja outo. Tuskin tulen saamaan naista ja kuolen kokemattomana. On tosi traagista mutta naisilta en saa edes sääliä.

[/quote] Suositellen että unohdat naiset vaikkapa puoleksi vuodeksi, ja alat kehittämään itseäsi. Muuta asennettasi positiiviseen suuntaan, ala käymään kuntosalilla vähintään kolme kertaa viikossa. Hyvä fyysinen kunto on miehellä todella tärkeää jota naisetkin arvostaa. Sitten kun alat saamaan itsevarmuutta ja lihaksia, positiivisemman asenteen ja elämänilon niin voi niitä naisiakin hyvillä mielin alkaa katsoa. Tiedän, että se ei ole helppoa mutta tämä on ainut ratkaisu siihen jos naisen haluaa. Naiset ei halua mitään luuseria, vaan kunnon itseään arvostavan miehen.

Vierailija
4/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:46"]

[/quote] Suositellen että unohdat naiset vaikkapa puoleksi vuodeksi, ja alat kehittämään itseäsi. Muuta asennettasi positiiviseen suuntaan, ala käymään kuntosalilla vähintään kolme kertaa viikossa. Hyvä fyysinen kunto on miehellä todella tärkeää jota naisetkin arvostaa. Sitten kun alat saamaan itsevarmuutta ja lihaksia, positiivisemman asenteen ja elämänilon niin voi niitä naisiakin hyvillä mielin alkaa katsoa. Tiedän, että se ei ole helppoa mutta tämä on ainut ratkaisu siihen jos naisen haluaa. Naiset ei halua mitään luuseria, vaan kunnon itseään arvostavan miehen.
[/quote]
Olin joskus nuorempana lihaksikas ja ei auttanut. Nykyisin olen alkoholisti joka johtuu siitä kun en kelpaa kelleen naiselle.
ap

Vierailija
5/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksethan todistaa, että naisten valtaenemmistö tykkää isomahaisista, pikkutuhmista äijistä! Saman todistavat myös omat empiiriset kokeeni!

Vierailija
6/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:46"] En ole ruma enkä ylipainonen joten ei siitä johdu. Olen liian epäsosiaalinen ja outo. Tuskin tulen saamaan naista ja kuolen kokemattomana. On tosi traagista mutta naisilta en saa edes sääliä. [/quote] Suositellen että unohdat naiset vaikkapa puoleksi vuodeksi, ja alat kehittämään itseäsi. Muuta asennettasi positiiviseen suuntaan, ala käymään kuntosalilla vähintään kolme kertaa viikossa. Hyvä fyysinen kunto on miehellä todella tärkeää jota naisetkin arvostaa. Sitten kun alat saamaan itsevarmuutta ja lihaksia, positiivisemman asenteen ja elämänilon niin voi niitä naisiakin hyvillä mielin alkaa katsoa. Tiedän, että se ei ole helppoa mutta tämä on ainut ratkaisu siihen jos naisen haluaa. Naiset ei halua mitään luuseria, vaan kunnon itseään arvostavan miehen. [/quote] Olin joskus nuorempana lihaksikas ja ei auttanut. Nykyisin olen alkoholisti joka johtuu siitä kun en kelpaa kelleen naiselle. ap

[/quote] Minkä takia sinun pitää elää vain naisten takia. Ongelmasi on se että et pysty täyttämään naisten maskuliinista rooliodotusta. Miehen suurin virhe on laittaa se "pimppi" jalustalle elämässään. Miehen tulee tavoitella itse omia unelmia ja keskittyä omaan elämään. Se nainen tulee siinä sivussa jos on tullakseen. Ei ne naiset mitään epätoivoista miestä halua. Tutustu nyt vaikka MGTOW elämäntapaan, jossa opit että elät itseäsi varten etkä yhteiskunnan ja naisten rooliodotusten mukaan.

Vierailija
7/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:46"] En ole ruma enkä ylipainonen joten ei siitä johdu. Olen liian epäsosiaalinen ja outo. Tuskin tulen saamaan naista ja kuolen kokemattomana. On tosi traagista mutta naisilta en saa edes sääliä. [/quote] Suositellen että unohdat naiset vaikkapa puoleksi vuodeksi, ja alat kehittämään itseäsi. Muuta asennettasi positiiviseen suuntaan, ala käymään kuntosalilla vähintään kolme kertaa viikossa. Hyvä fyysinen kunto on miehellä todella tärkeää jota naisetkin arvostaa. Sitten kun alat saamaan itsevarmuutta ja lihaksia, positiivisemman asenteen ja elämänilon niin voi niitä naisiakin hyvillä mielin alkaa katsoa. Tiedän, että se ei ole helppoa mutta tämä on ainut ratkaisu siihen jos naisen haluaa. Naiset ei halua mitään luuseria, vaan kunnon itseään arvostavan miehen. [/quote] Olin joskus nuorempana lihaksikas ja ei auttanut. Nykyisin olen alkoholisti joka johtuu siitä kun en kelpaa kelleen naiselle. ap

[/quote] Minkä takia sinun pitää elää vain naisten takia. Ongelmasi on se että et pysty täyttämään naisten maskuliinista rooliodotusta. Miehen suurin virhe on laittaa se "pimppi" jalustalle elämässään. Miehen tulee tavoitella itse omia unelmia ja keskittyä omaan elämään. Se nainen tulee siinä sivussa jos on tullakseen. Ei ne naiset mitään epätoivoista miestä halua. Tutustu nyt vaikka MGTOW elämäntapaan, jossa opit että elät itseäsi varten etkä yhteiskunnan ja naisten rooliodotusten mukaan.
[/quote]

:D

Vierailija
8/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:55"]

[/quote]
Siksi koska elämäntarkoitus on lisääntyä.
ap

Vierailija
9/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele suomen kielen sanat ensin.

Vierailija
10/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]

[/quote]

Miten suomen kielen sanat liittyy neitsyyteen, tai poikuuteen;)

Vierailija
11/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos menet torille kädessäsi taulu "Halun pilua", niin kyllä vaikuttaa!!

Vierailija
12/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Mieti sitä.

Vierailija
13/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 16:55"]

[/quote]

Olen 26v neitsyt nainen, enkä ole alkoholisoitunut vaikka en yhdellekkään miehelle kelpaa. Hanki itsetunto, tajua että elämässä on muutakin tekemistä kuin paneminen ja lakkaa syyllistämästä naisia, kukaan nainen ei halua miestä joka itkee kuinka hänen ongelmansa ovat naisten syytä.

Vierailija
14/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]

[/quote]

[/quote]

Mieti sitä.

[/quote]

Oma suomenkieli ei oikeen suju näin ruotsinkielisenä ja silti saan;)

Vierailija
15/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:04"]

[/quote]

Suomen kielen maistereita, niitä helmiä ei joka pojalle riitä:(

Vierailija
16/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kuole neitsyenä. Nussi tsekkihuoraa jo tänä iltana!

Vierailija
17/17 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä tästä pilkkukurssille, niin eiköhän tsäänssit parane;)