Kuiinka moni teidän suvussa on käynyt yliopiston? Meidän suvusssa ainakin 20.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinäkään et osaa kirjoittaa.
Ei ap väittänyt itse käyneensä yliopistoa...
Oletteko te olevinaan paljonkin parempia kuin muut kun teoriassa tiedätte kaiken mutta käytännön tekemisestä ette juurikaan?
Meidän suvussa ei edes ole 20 ihmistä.
Lähes kaikki 1600luvulta alkaen,kun ammatteja katsoo.Luki yo..Oulun Jyväskylä,yliopistoja ..Me uudemmat vähennetty mutta sielläkin on...nyt meidän sukuhaara loppuu minuun..ketään ei jatku...sama parilla muulla,ei perillisiä mutta korkeat ammatit NS.
Lampaiden suku teillä. Mikähän olisi enemmän normeille alistunutta touhua kuin statusvertailu?
Jos nyt ajatellaan lähisukua, eli vanhempien sisaruksia perheineen ja isovanhempia, niin taitaa olla kolme maisteria ja kaksi tohtoria. Yksi tänä keväänä kirjoittava aikoo kuulemma pyrkiä yliopistoon. Sisaruksistani ja serkuistani noin puolet on ylioppilaita ja heistä suurin osa on käynyt amk:n.
Pyöreästi puolet. Eli monessa perheessä toinen vanhemmista yliopiston käynyt, ja puolet lapsista.
Ylippilaita kaikki.
Ei yksikään tietääkseni. Mun sisko oli ensimmäinen joka kävi amkin, en ole varma onko tähän mennessä yksi serkkukin käynyt.
Ei aavistustakaan. En ole tullut ikinä ajatelleeksi, ja tuskin ajattelen asiaa tämän jälkeenkään :D
Kolme. Olemme työläissuvusta. Olin koko suuren suvun ensimmäinen ylioppilas ja ensimmäinen maisteri. Sisko tuli perässä ja serkku siitä kymmenen vuoden päästä. Nyt tyttäreni opiskelee yliopistossa, joten hänestä on tulossa 4.
Ei yksikään. Lukion on käynyt kaksi ja menivät siitä ammattikorkeaan.
Sinulla ei kuitenkaan ilmeisesti ole yliopisto tutkintoa? Hyvä se on muiden tutkinnoilla kehuskella.. yliopisto tutkintoa on ihan normi, eikä tee kenestäkään ylivertaista tms. Koulunpenkille Mars!
Setä, sedän vaimo ja siskoni ovat käyneet. Lisäksi isäni on suorittanut yliopisto-opintoja, mutta ei koskaan valmistunut. Itse olen käynyt vain amk:n ja opiskellut valtiotieteitä avoimessa yliopistossa. Olen toki myös pyrkinyt valtiotieteelliseen, mutta en päässyt.
Mun äiti on käyny t elämäm kolu. Isästä en tiä.
Esivanhempani ovat olleet luku- ja kirjoitustaitoisia 1500-luvulta lähtien, ammateistaan päätellen. Rikkaita tai aatelisia eivät ole olleet.
Ja silti sinäkään et osaa kirjoittaa.