Valtteri OFFICIAL
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Pysäkillä odottaa
Taasko? Polkupyörää odotellessa.
Olen epätoivoisesti ihastunut, muttei siitä tullut mitään.
Prosessi kesken henkiksesti, mutta pakko yrittää unohtaa.
Me tuhoudutaan kaikki.
Paitsi Lapissa olijat.
Asun 02-alueella ja pitäisi olla ihan Valtsun kourissa. Ulkona hiukan vihmoo räntää eikä edes puunlatvat heilu.
Hieno Nimi kahdella Sukulaisella on Teini- ikäinen poika nimeltä Valtteri, eli tunnen muitakin kuin baritoni Valtteri Torikan( no Telkusta ja YouTubesta tutuksi tullu ei oo työpaikalla no käyny kahvilla kuten Muusuomen Markku Veijalainen 😆).
Hyvää Nimipäivää Valtteri.
Ai niin F1 Bottas myös .🌻🌻🌹🍾🏎️🚘😁🍰
Nyt alkoi ainakin Helsingissä. Nähdään kolmen päivän päästä kun kaivaudutaan lumihangesta läpi!
Länsirannikonhan piti suunnilleen tuhoutua. Tuolla ulkona ei tuule sen vertaa että oksat heiluisi. Ihan ankka koko Valtteri. Kvaak!
Helsinki, Kivikko. alkanut juuri tuilla puuskittain ja vihmoo hienon hienoja neulankärkiä. Kävin tuoda puolen kilsan päässä katselemassa Vantaan puolelle. Aika samalta siellä maaseudullakin näytti 😁
Helsinki on mennyttä!!! Se tunne kun bad shit happens to bad people.
Britteihin taas iskee monikyldyyrinen Malik-myrsky. Miksi Suomessa annetaan myräkälle nimeksi joku valkoinen hetero valtteri? Se luo minulle Turvattoman Tilan.
Vierailija kirjoitti:
Britteihin taas iskee monikyldyyrinen Malik-myrsky. Miksi Suomessa annetaan myräkälle nimeksi joku valkoinen hetero valtteri? Se luo minulle Turvattoman Tilan.
Oletitko juuri Valtterin sukupuolen? Ja muitakin ominaisuuksia! Nyt on paha mieli, tarvitsen yhteiskunnan apua.
Komea sälli.