Ostatko nyt Bemarin, kun Paula sitä mainostaa?
Vai valitsetko auton muista syistä? Voiko olla, että myynti jopa laskee mainoksen vuoksi?
Kommentit (6)
Vesala on siinä asemassa että ostan ihan kaiken mitä hän vain keksii mainostaa.
Kyllä ikoninen Paula tietää parhaiten!
Ylistystä!
Miten ihmeessä moinen vihreä ituhippi voi mainostaa autoa?!
Kaikki mitä tukirahojen perään vinkunut eliitti laura mainostaa jää hyllyyn.
Ihan ok tehdä julkkisyhteistyötä, mutta hämmästelen BMW:n markkinoinnin köyhyyttä, että ovat laittaneet kaikissa maissa sanan sitaatin korostaen kampanjan epäaitoutta ja julkkisten osalta kyseessä puhdas rahastus, ei aito kiinnostus (mikä sinänsä ei yllätä, mutta voisi edes vaivautua). Paulan sitaatin sanoo Ruotsissa Timbuktu ihan samoin sanoin. Ihanaa greenwashingia julkkisten kanssa, jotka itseään myyvät. Ja Timbuktun osalta olen todella pettynyt. Muilta osasin odottaakin.
Mutta julkkikset tarvitsevat autoa, kun heidän on saatava kamat kuljetettua keikkapaikalle, sitten joskus kun on keikkoja.
Sen sijaan vihertävien julkkisten mukaan muiden, esim. lapsiperheiden, vanhojen ihmisten tai nuorten ei tarvitse liikkua autolla. Se vaan saastuttaa. Siispä lapsiperhe voi kuljettaa huoletta lapsensa harrastuksiin kelillä kuin kelillä laatikkopyörällä, vanhojen ei tarvitse liikkua mökistään minnekään ja nuoriso voi kävellä tai mennä ratikalla kuuntelemaan näitä julkkislaulajia festareille 70 euron lippuhinnalla.
Mietin samaa kun näin mainoksen. En ole autoa ostamassa, ja tuskin ko. merkkiin muutenkaan päätyisin, mutta viimeinen laula ostopäätöksessä valita joku muu on tuo mainos. Paula henkii nykyään negatiivisuutta, +tuo kuva (siis ihan kuvana) oli minusta epäonnistunut, ihme mutruhuulena siinä.