Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisuustyrkky ystävä, miten suhtautua?

Vierailija
02.06.2015 |

Minulla on hyvä ystävä, josta on viime aikoina tullut esiin ihan uusi puoli. Hän on ollut tositeeveessä, pyrkinyt mukaan muihinkin ohjelmiin, hankiutuu pieniinkin lehtijuttuihin, pitää tietysti blogia ja yrittää luoda kontakteja kaikkiin julkisuuden henkilöihin tasosta riippumatta. Mä en oikein tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua. Hän toki tekee miten tykkää mutta en arvosta moista touhua. Ainut vaan, että aina häntä tavatessani hän vain haluaa puhua mistä saisi lisää nimeä ja rahaa ja menestystä. Hän on yksi läheisimpiä ihmisiä elämässäni joten en halua hänen seuraansa välttääkään mutta muutos kivasta ja rempseästä maanläheisestä ihmisestä jotenkin tyrkyksi ja laskelmoivaksi tyypiksi tuntuu liian isolta muutokselta. Olenko pikkusieluinen vai onko mulla aihettakin vähän ärsyyntyä tuosta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on hyvä ystävä, niin musta olis paikallaan puhua siitä, mihin hän tähtää, millaisia töitä haluaa tehdä vai mitä hän on ajatellut. Ottaisin puheeksi sen, kuinka julkisuus palvelee hänen tavoitteitaan. Julkisuushan ei välttämättä ole myönteistä, vaan sillä on kielteisetkin puolet. Eli se julkisuuskuva voi olla myös rasite sille, mitä hän mahdollisesti haluaa elämässä tehdä, siinä tapauksessa, jos asiat ei mene, kuten hän on ajatellut.

Jos tämä ihminen ei ole niin hyvä ystävä, että hänen kanssaan voisi puhua noista asioista, niin sitten varmasti joudut suhtautumaan asiaan kaikessa hiljaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi