Onko jotain syytä siihen, miksi ei käytetä kestovessapaperia?
Eli kangaspaloja tms., jotka kerätään pussiin ja pestään kuten kestovaipat?
Kommentit (11)
Lyön vetoa, että aloittaja on punavihervassari
Vessapaperi voisi olla mitä laatua vain kunhan sitä ja ulostetta ei sekoitettaisi puhtaaseen juomaveteen. Mistä paperi ja kakka ja liuenneet ravinteet sitten taas kovin ponnistuksin yritetään erottaa.
Puuseet kunniaan.
minulla on pyllypyyhkeitä. ensin käsisuihkulla ja sitten pyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin oksettava ajatuskin, kaivella jostain pussista aikuisen ihmisen paskaa täynnä olevia riepuja🤢🤮.
Ja se vedenkulutus, huhheijakkaa!!
Itte olen jo vuosia käyttänyt WC-harjaa.
Huomasin kerran Prismassa ja tosi näppärä.
Joo, ei kävis. IBS maha, ja sen näköistä jälkeä. Siinä vois jo pesukoneen täyttäjällä että pesukoneella tulla oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperi voisi olla mitä laatua vain kunhan sitä ja ulostetta ei sekoitettaisi puhtaaseen juomaveteen. Mistä paperi ja kakka ja liuenneet ravinteet sitten taas kovin ponnistuksin yritetään erottaa.
Puuseet kunniaan.
Kyllä. Kompostikäymälät tms. Scheissesta biokaasua, polttopellettejä, mitä vaan.
On mulla tuttu joka tekee niin. 9-henkinen perhe. Ekoilevat kaikessa. No eivät tajua, että haisevat pahalle ja kodissaan haisee, vaikka ns normaalisti siivotaan kun.
Luontoarvot ja ekologisuus on hyviä asioita, mutta jossain tulee raja vastaan minullakin.
Se ei toimi kaikille, tarve on suurempi monenlaiseen puhdistukseen. Varmaan sopii sellaisille ihmisille jotka käyttävät pienen riekaleen silloin tällöin. Jos ravaat waterclosetissa naisena, on allergiaa ja siivottavaa - siihen tarvitsee enemmän pehmuketta. Jos kivikautena käytettiin puun lehdenpalaa, siihen ei haluta palata.
Entäs yleiset vessat? Entäs vieraat jotka yökylässä? Työpaikoilla? Hyh hyh.
Joku raja ekologisuudessakin on oltava.
Erittäin oksettava ajatuskin, kaivella jostain pussista aikuisen ihmisen paskaa täynnä olevia riepuja🤢🤮.
Ja se vedenkulutus, huhheijakkaa!!